درخواست رضاوند برای حل مشکل نکونام
درخواست رضاوند برای حل مشکل نکونام
هافبک استقلال امیدوار است جواد نکونام با حل مشکلات بتواند روی نیمکت این تیم بنشیند.

به گزارش حاشیه ورزش

آرش رضاوند در گفت‌وگو با محمدحسین میثاقی در استودیو فوتبال برتر، راجع به وضعیت نامشخص نیمکت استقلال و بحث حضور جواد نکونام در این تیم عنوان کرد: در حال حاضر مدیران باشگاه و مجموعه به این جمع‌بندی رسیده‌اند که آقای نکونام بیاید؛ خواهشا هرچه هست کارش را انجام بدهید تا بیاید چون هواداران ما گناه دارند.

او ادامه داد: در این چند روز ویدئوهای حضور تماشاگران مقابل باشگاه استقلال را دیدم که از شهرهای مختلف مثل اهواز، سیستان و بلوچستان و … به تهران آمده بودند تا اعتراض خود را بگویند. آن هوادار تمام زندگی‌اش استقلال است و امید دارد این مشکلات حل شود.

هافبک استقلال یادآور شد: یک کلیپ از تماشاگران در زمان گل مرادمند در فینال جام حذفی دیدم که مو به تنم سیخ شد؛ من خودم تماشاگر استقلال بودم ولی واقعا آنها تنها دلخوشی‌شان این تیم است. آنها هواداران واقعی هستند و گناه دارند که تکلیف تیم‌شان مشخص نشده است.

رضاوند تاکید کرد: امیدوارم هر اتفاقی می‌خواهد بیفتد، زودتر رخ بدهد. باشگاه در این برهه زمان را از دست داده و تیم لطمه می‌خورد. به نظرم اینکه بخواهند مربی خارجی بیاورند، زمان می‌برد تا او بازیکنان را بشناسد و اصلا رضایت به قرارداد ریالی بدهد. اصلا مربی خارجی بیاورند ولی تکلیف تیم را مشخص کنند و همه چیز را بگویند چون زمان برای جذب بازیکن و شروع تمرینات در حال از دست رفتن است.

او تاکید کرد: اگر مربی انتخاب شود، تازه باید ببینیم مهدی قایدی، محمد محبی و دیگر بازیکنان تاثیرگذار می‌مانند یا خیر. باید این کار را اواخر فصل قبل انجام می‌دادند تا قایدی و محبی حفظ شوند، نه الان.

در پایان این بحث نیز میثاقی، مجری فوتبال برتر عنوان کرد هر مدیری که وارد باشگاه استقلال می‌شود، برای توانستن می‌آید، نه اینکه بعد از یک مدت بگوید نشد این کار را انجام بدهیم یا فلان بازیکن را حذف کنیم. این مسئله فقط برای استقلال نیست و دیگر تیم‌ها مثل ملوان، صنعت نفت و … نیز باید تکلیف خود را بدانند.