دردسر بزرگ برای پرسپولیس و سپاهان
دردسر بزرگ برای پرسپولیس و سپاهان
نگاهی به برگزاری دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر مشخص می‌کند استقلال بخت بیشتری برای رسیدن به امتیاز صدر جدول را داراست.

حاشیه ورزش: با توجه به درپیش بودن هفته چهارم مسابقات لیگ برتر و تغییراتی که در پایان هفته سوم در جدول رده‌بندی به وجود آمد تیم استقلال با سقوط دو پله‌ای از رده دوم به چهارم نزول کرد.

استقلال پس از شکست یک بر صفر در اصفهان مقابل سپاهان علاوه بر اینکه ۳ امتیاز از دست داد یکی از رقبای اصلی برای رسیدن به عنوان قهرمانی این فصل را به سه امتیاز شیرین رساند تا سپاهان با وجود تساوی پرسپولیس تنها تیم ۹ امتیازی جدول رده‌بندی لقب بگیرد.
اما با مروری بر مسابقات پیش روی ۳ تیم بالاسری استقلال یعنی سپاهان، گل گهر سیرجان و پرسپولیس این احتمال بیش از همیشه وجود دارد که استقلالی‌ها بتوانند از این فرصت استفاده کنند تا در بازی هفته چهارم ۹ امتیازی شوند.

پیکان – سپاهان
تیم سپاهان در چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر باید مقابل پیکان با سرمربیگری سید مجتبی حسینی به زمین برود. یکی از تیم‌های سرسخت و دفاعی لیگ برتر که خیلی سخت امتیاز می دهد و تا اینجا سه تساوی در این فصل گرفته است.

گل گهر سیرجان – ملوان بندرانزلی

گل گهر سیرجان نیز باید مقابل ملوانی به میدان برود که در بازی قبلی خود توانست فولاد خوزستان را با شکست بدرقه کند. فولادی که بسیاری این تیم را در شرایط خوبی نمی‌دانند اما ملوان هم توانست این تیم را با چهار گل در هم بکوبد تا برای رقبای بعدی اش خط و نشان بکشد.
فولاد – پرسپولیس

تیم پرسپولیس نیز در چارچوب هفته چهارم باید در اهواز و گرمای این روزهای خوزستان به مصاف فولاد برود تیمی که تا اینجای کار نتوانسته آنطور که باید و شاید امتیازات لازم را بگیرد و با سه شکست متوالی در قعر جدول است. تیمی که قطعاً برای دیدار مقابل پرسپولیس علاوه بر انگیزه‌های معمول قصد اعاده حیثیت نیز دارد. از این رو می تواند کار یحیی گل محمدی و مهره‌هایش را با گره سختی مواجه کند. قطع همکاری علیرضا منصوریان از فولاد خوزستان و شوک وارد شده به این تیم نیز یکی از دلایل احتمالی برای قد راست کردن این تیم خوزستانی مقابل پرسپولیس خواهد بود.

استقلال – استقلال خوزستان

اما استقلال با تیمی بازی دارد که در هفته‌های اخیر(دو بازی) تنها توانسته یک امتیاز از شمس آذر قزوین به دست بیاورد! استقلال خوزستان در هفته دوم به آلومینیوم اراک باخت و به خاطر برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مصاف هفته سومش با تراکتور به تعویق افتاد. حالا استقلال خوزستان با استراحت بیشتر اما دور ماندن از شرایط مسابقه می‌تواند لقمه چربی برای نکونام و تیم زخم خورده‌اش از اصفهان به شمار برود تا حمله این تیم به صدر جدول را زمینه ساز شود.
منبع:خبر ورزشی

  • منبع خبر : خبر ورزشی