روزنامه مکه عربستان نوشت که محمد الشناوی گلر تیم ملی مصر پس از پایان رقابت های لیگ این کشور راهی النصر می شود.

به گزارش ” حاشیه ورزش “، تیم فوتبال النصر که به دنبال تقویت خود برای فصل جدید لیگ حرفه ای عربستان و لیگ قهرمانان آسیاست، به دنبال جذب یک دروازه بان مطمئن است. پس از جدایی برد جونز گلر استرالیایی، النصری ها از ولید عبدالله در درون دروازه خود استفاده کرده اند که او نشان داده نمی تواند گلر مطمئنی باشد.

از چندی پیش اخبار فراوانی پیرامون علاقه النصر به محمد الشناوی گلر تیم الاهلی مصر در رسانه ها منتشر شد ولی دو باشگاه با تکذیب این خبر، مدعی شدند مذاکره ای برای حضور سنگربان تیم ملی مصر در فوتبال عربستان انجام نشده است.

اما روزنامه مکه در شماره امروز خود مدعی شد که کار این انتقال تمام شده است. این روزنامه به نقل از یک منبع آگاه در باشگاه الاهلی مصر نوشت کار انتقال محمد الشناوی دروازه بان ملی پوش الاهلی به النصر، پس از پایان لیگ مصر انجام می شود. شرط این انتقال، پرداخت هزینه 63 میلیون پوند مصری (واحد پول این کشور) از سوی النصر است.

اگرچه حامد الحدیدی مدیربرنامه این بازیکن در رسانه های مختلف وجود مذاکرات النصر با موکلش را تکذیب کرد، اما این منبع تأیید کرد که تقریباً مسائل مربوط به باشگاه النصر از طریق یکی از میانجی گران که قبلاً انتقالات چشمگیری را در فوتبال عربستان به ثبت رسانده، حل می شود.

لیگ مصر هفته های پایانی خود را سپری می کند و الاهلی با 2 امتیاز کمتر نسبت به الزمالک، در تعقیب این تیم است و باید دید چه زمانی الشناوی راهی عربستان می شود و آیا می تواند تیم جدیدش را در بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل تراکتور در تاریخ 23 شهریور همراهی کند یا خیر.