درویش: بازیکنی می‌شناسم با پیشنهاد ۵۰ میلیاردی!
درویش: بازیکنی می‌شناسم با پیشنهاد ۵۰ میلیاردی!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از سقف قرارداد ۳۰۰ میلیاردی باشگاه‌ها انتقاد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران انتقاد بسیاری از اهالی فوتبال را به دنبال داشته است و رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که امشب میهمان برنامه فوتبال برتر بود، در بخشی از صحبت‌های خود به تعیین سقف قرارداد ۳۰۰ میلیاردی برای باشگاه‌ها انتقاد کرد.

درویش گفت: رقم قرارداد بازیکنان سه چهار تیم که نمی‌خواهم نام ببرم، مشخص است. چطور امکان دارد سقف این تیم‌ها به ۳۰۰ میلیارد برسد؟ بازیکنی ۵۰ میلیارد قرارداد دارد. من بازیکنی سراغ دارم که به یک تیم جنوب رفته و گفته‌اند ۳۵ میلیارد اما قبول نکرده است و یک تیم دیگر قرارداد ۵۰ میلیاردی به او پیشنهاد داده است.

او ادامه داد: اگر بنا است سقف ۳۰۰ میلیارد باشد، چطور ممکن است یک تیم با حضور بازیکنان دیگری هم که کمتر از این قرارداد ندارند، ۳۰۰ میلیارد ببندد؟ مگر اینکه راهکاری وجود داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط این باشگاه عنوان کرد: مشکل ما این است که پرسپولیس نه صنعتی است و نه معدنی و با توجه به اینکه در بورس هم هست، همه چیز مشکل یک اتاقک شیشه‌ای است ک ما نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم که هویدا نباشد.

او در پاسخ به اینکه آیا به باشگاه پرسپولیس از بیرون کمک نمی‌شود، گفت: مثلا بنده خدا می‌آید یک سکه هدیه می‌دهد؛ یک سکه کجا و ۵۰-۱۰۰ میلیارد کجا؟ مثلا تخمین می‌زنند فلان تیم ۶۰۰ میلیارد هزینه کرده اما می‌گویند نمی‌خواهیم بیشتر از ۳۰۰ بدهیم.