درگذشت تلخ و شوکه‌کننده مربی فوتبال
درگذشت تلخ و شوکه‌کننده مربی فوتبال
اریک رودریگز مربی تیم ملی کاستاریکا در بیمارستانی در آمستردام هلند در گذشت.

حاشیه ورزش:کاستاریکا که در دیدار دوستانه اخیر خود در ورزشگاه سنت جیمز پارک نیوکاسل موفق شده بود تیم ملی عربستان را با تمام ستاره‌هایش سه بر یک شکست بدهد، امروز و از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف امارات در شهر زاگرب کرواسی رفت.
این دیدار در نیمه نخست با نتیجه سه بر صفر به سود امارات پایان رسید. مجری شبکه الریاضیه در بین دو نیمه مسابقه در حال بحث با کارشناس بازی در خصوص عملکرد درخشان تیم بود که به یکباره اعلام کرد اریک کاسترو کمک مربی کاستاریکا در بیمارستانی در هلند دار فانی را وداع گفته است؛ خبری تلخ و غیرقابل‌باور که به اردوی کاستاریکا راه نیافتاد و بازیکنان کاستاریکا برای ادامه مسابقه راهی میدان شدند.
فدراسیون کاستاریکا در این خصوص بیانیه‌ای صادر کرد و نوشت: روز شنبه آقای رودریگز در جریان انتقال از نیوکاسل به زاگرب مشکل سلامتی خود را مطرح کرد. به همین دلیل تصمیم گرفته شد که او در آمستردام بماند تا مورد بررسی پزشکی قرار گیرد و یکی از اعضای کادر اداری تیم ملی بزرگسالان نیز همراه او در این شهر ماند. روز یک‌شنبه او در بیمارستان OLVG در آمستردام بستری شد. در همان روز فدراسیون با همسرش تماس گرفت تا به هلند سفر کند، که روز دوشنبه موفق شد به هلند برسد. با این حال، در ساعات اولیه بامداد سه‌شنبه وضعیت سلامتی وی وخیم‌تر شد و متأسفانه اریک رودریگز در کنار همسرش در ساعت ۳:۴۵ بعدازظهر (به وقت محلی) درگذشت. فدراسیون از این خبر متاسف است و همزمان با سفارت کاستاریکا در هلند روی همه جزئیات برای بازگرداندن جسد به کشور کار می‌کند.
گفتنی است دیدار دو تیم امارات و کاستاریکا در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به سود شاگردان بنتو به پایان رسید.

  • منبع خبر : افکارنیوز