درگیری و حاشیه در اردوی رقیب استقلال
درگیری و حاشیه در اردوی رقیب استقلال
بافتیمبی گومیس، علی البلیهی و لوسیانو ویتو سه بازیکن الهلال در اردوی تمرینی تیم در اتریش با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش ” حاشیه ورزش“، تیم فوتبال الهلال که اردوی آماده سازی خود برای فصل جدید را در اتریش سپری می کند، قرار بود در دیداری دوستانه به مصاف تیم دسته سومی پینزگائو زال فلدن اتریش برود که این بازی به دلیل شرایط جوی نامساعد در کشور میزبان لغو شد.

اما نکته جالب و حاشیه ای درخصوص اردوی نماینده سعودی ها در اروپا، درگیری هایی است که روز گذشته میان سه بازیکن این تیم رخ داده است. طبق ادعای رسانه های عربستانی، بافتیمبی گومیس، علی البلیهی و لوسیانو ویتو سه بازیکن الهلال هستند که در اردوی اتریش با یکدیگر درگیر شده اند.

طبق ادعای یک خبرنگار عربستانی، ژاردیم سرمربی الهلال این سه بازیکن را از حضور در تمرینات منع کرده و به صورت موقت آنها را اخراج کرده است. البته سعودی اسپورت مدعی شده ژاردیم شرط بازگشت این بازیکنان را، عذرخواهی آنها از یکدیگر در میان سایر بازیکنان اعلام کرده است.

برخی رسانه های عربستانی از تلاش الهلال برای مخفی ماندن داستان این درگیری خبر داده اند اما چند خبرنگار که به سمت تیم النصر رقیب الهلال تمایل رنگی دارند، این خبر را فاش کرده اند. برخی نیز مدعی هستند در بازگشت تیم به عربستان، ژاردیم با این سه بازیکن برخورد جدی خواهد داشت.

الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم در تاریخ 23 شهریور در استادیوم زعبیل شهر دوبی امارات برگزار می شود.