در دادگاه امروز سرخ و آبی ها چه گذشت
در دادگاه امروز سرخ و آبی ها چه گذشت
صبح امروز جلسه رسیدگی شکایت امیر قلعه نوعی از محمد مایلی کهن در شعبه۱۰۵۷ دادگاه برگزار شد.

حاشیه ورزش:در این جلسه محمد مایلی کهن بدون وکیل و با همراهی یار دیرینه اش  نادر فریادشیران و فرزندش  نعیم وارد دادگاه شدند .  وکیل قلعه نوعی با توجه به نداشتن سمت همراهان ، خواستار خروج آنها شده است.

دلیل عدم استفاده از وکیل توسط مایلی کهن ، باوری بود که به آنها اعتقاد داشت . بنابراین همانند دادگاه گذشته  بر تمام اظهارات خود در خصوص تاثیر  قلعه نوعی در انتخاب و انتصاب سرمربیان  اکثر تیمهای لیگ برتر و همچنین انتخاب رضا عنایتی در تیم ملی امید  تاکید کرده است. یکی دیگر از موضوعات مورد اشاره لقبی بوده که به قلعه نوعی نسبت داده است . در نهایت قاضی دادگاه با استماع سخنان طرفین ، از وکیل قلعه نوعی  تقاضا کرد تا در صورت امکان با یکدیگر تعامل و سازش نمایند، اما ناصر ارضی وکیل مدافع قلعه نوعی گفت موکلم اختیار هر نوع سازش را از اینجانب سلب نموده است .
تکریم شاگرد به استاد ، مَنِشی ست که آموزه های آن از نسلی به نسل دیگر انتقال یافته است. بدعت سرمربی حال حاضر فوتبال ایران در محاکمه استاد سالهای نه چندان دور خود، نشان از پایه گذاری فرهنگ غیر اخلاقی در میان نسل حاضر و آینده خواهد بود  .
پرهیز از حاشیه ها و معطوف شدن به تقویت تیم ملی ایران، مهمترین وظیفه ای است که  سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بدور از دادگاه و داد سراها  بدوش دارد .