در پنجمين جلسه انجمن مديران رسانه‌های ورزشي ايران مطرح شد
در پنجمين جلسه انجمن مديران رسانه‌های ورزشي ايران مطرح شد
شمسايي: دغدغه صنفي شمارا قدردانيم!

به گزارش حاشیه ورزشی پنجمين جلسه انجمن مديران رسانه‌های ورزشي ايران، در حاشيه نمايشگاه الگامپ در محل دائمي نمایشگاه‌ها و در غرفه آنتن با حضور علی‌اصغر پورمحمدي ریيس اسبق شوراي سیاست‌گذاری ورزش صداوسیما و ايمان شمسايي مدیرکل مطبوعات داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد. در اين جلسه پس از توضيحات ابتدايي در خصوص سال و نحوه تاسيس انجمن و عملكرد آن طي سال‌های گذشته علی‌اصغر پورمحمدي كار انجمن را قابل‌تقدیر ذكر كرد و گفت: افرادي كه امروز و در اين جلسه حاضر هستند را خوب می‌شناسم و می‌دانم كه دغدغه اصلي آن‌ها هميشه شرايط ورزش و رسانه‌های ورزشي كشور بوده است و من بر خود لازم می‌دانم كه به خاطر اين عملكرد خوب به شما تبريك بگويم.

بعد از پورمحمدي، ايمان شمسايي مدیرکل مطبوعات داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ضمن تقدير از عملكرد انجمن طي دوران گذشته، خطاب به اعضاي آن  گفت: دغدغه شما در خصوص شرايط امروز رسانه‌های ورزشي و نگاه صنفي، كه به موضوع داريد، قدردانم و حمايت خود و مجموعه معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را از انجمن مديران رسانه‌های ورزشي ايران اعلام می‌دارم.

شمسايي با توجه به پيشنهاد برگزاري جشنواره رسانه‌های ورزشي در سال جاری توسط انجمن مديران رسانه‌های ورزشي ايران گفت: از برگزاري چنين جشنواره‌ای استقبال و از هيچ كمكي هم درراه هر چه‌بهتر برگزار شدن آن دريغ نخواهيم كرد.

شمسايي در پايان افزود: ما وقتي، نشريات فعال و پويا خواهيم داشت كه تشکل‌های صنفي قدرتمندي چون شما داشته باشيم و ازاین‌پس  هم بسياري از كارهاي مربوط به  رسانه‌های ورزشي را از طريق انجمن مديران رسانه‌های ورزشي ايران انجام خواهيم داد.