دشان: ام‌باپه اکنون بهترین بازیکن دنیاست
دشان: ام‌باپه اکنون بهترین بازیکن دنیاست
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به تمجید از ستاره این روزهای تیم خود پرداخت.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از تلگراف، دیدار فرانسه و لهستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی ۳ بر یک فرانسه به پایان رسید تا فرانسه نیز راهی یک چهارم نهایی جام جهانی شود.

دیدیه دشان بعد از این دیدار گفت: می دانم انتظارات زیادی از تیم ما وجود دارد ولی در این مرحله خیلی مهم بود که بتوانیم به دور بعد راه یابیم و این کار را نیز انجام دادیم. ما برای بازی بعدی شش روز فرصت داریم استراحت کنیم و باید برای مرحله یک چهارم نهایی آماده شویم. در حال حاضر، نکته اصلی لذت بردن از این پیروزی است.

او درباره درخشش کیلیان ام‌باپه نیز گفت: من فرانسوی و مربی او هستم و باید بگویم از نظر من او الان بهترین بازیکن جهان است. او این توانایی را دارد که در یک لحظه کار را تمام کند و همه معادلات را بر هم بزند. او می‌تواند بازی خود را در طول مسابقه تغییر دهد.

قوانین فیفا بازیکنان را از پوشیدن جواهرات در زمین ممنوع می‌کند اما ژول کونده در نیمه اول با یک زنجیر بازی کرد. در دقیقه ۴۲ داور خط این زنجیر را دید و خواستار درآوردن آن شد.

دشان گفت: من به او گفتم که او خوش شانس است که جلوی من این کار را نکرد. داور هشدار داد که بازیکنان مجاز به پوشیدن دستبند و گردنبند نیستند. همه این‌ها ممنوع است.