دشان: ام‌باپه رهبر تیم ملی فرانسه است
دشان: ام‌باپه رهبر تیم ملی فرانسه است
سرمربی تیم ملی فرانسه درباره کیلیان ام‌باپه و نقش او در این تیم صحبت کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، فرانسه بعد از قطعی کردن صعود به جام جهانی، باید هفته آینده در دو دیدار دوستانه به میدان برود و لیست تیم ملی این کشور نیز برای بازی‌های پیش رو منتشر شده است. دو چهره جدید در فهرست ۲۳ نفره دیدیه دشان برای بازی‌های دوستانه آتی مقابل ساحل عاج در مارسی و آفریقای جنوبی در لیل دیده می‌شود. حضور کریستوفر نکونکو، هافبک تهاجمی لایپزیگ و جاناتان کلاوس مدافع راست لنس به دلیل درخشش خوبی که داشتند غیرمنتظره نبود.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه پیش از دو بازی دوستانه این کشور درباره کیلیان ام باپه گفت: او هنوز جوان است اما با این حال تجریه زیادی دارد و رهبر تیم ملی ما محسوب می‌شود و بی اندازه خوشحال هستیم که بازیکنی با کیفیت او را در خط حمله داریم. در دو بازی پیش رو ممکن است فرصت بیشتری در اختیار کیلیان قرار بگیرد تا بیشتر در سیستم تیم ملی به کار گرفته شود.

ام‌باپه هنوز اعلام نکرده است که قصد دارد فصل آینده فوتبال باشگاهی خود را در کجا بازی کند. قرارداد کیلیان ام‌باپه با پاری سن ژرمن تابستان پیش رو به پایان خواهد رسید. سران باشگاه پاری سن ژرمن انواع و اقسام پیشنهادها را به ام‌باپه برای تمدید داده اند اما او قبول نکرده است و به نظر می‌رسد که اصرار دارد که از پاریسی‌ها جدا شود.

تیم‌هایی که صعود خود را به جام جهانی قطعی کردند، هفته آینده در دو دیدار دوستانه برابر تیم‌های ملی دیگر به میدان می‌روند و به همین خاطر نیز فرانسه در دو دیدار دوستانه برابر ساحل عاج و آفریقای جنوبی قرار می‌گیرد که از صعود به جام جهانی بازماندند.