دشان: نگران نیستم
دشان: نگران نیستم
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه با وجود نتایج کابوس واری که با این تیم به دست آورده است نگران تیمش نیست.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اکیپ، تیم ملی فوتبال فرانسه در لیگ ملت های اروپا به مصاف دانمارک رفت و با دو گل شکست خورد.

دیدیه دشان در نشست خبری بعد از بازی گفت: طبیعتا شکست در هیچ حالتی خوب نیست. ما در این بازی شکست خوردیم چرا که دانمارک بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و بهتر از ما ظاهر شد. در ۳۰ دقیقه نخست بهتر از حریف ظاهر شدیم. درست است که اخیرا نتایج خوبی کسب نکرده ایم اما من با عینک بدبینی به تیم نگاه نمی کنم. فرانسه تنها تیم بزرگی نیست که قبل از جام جهانی نتایج خوبی کسب نکرده است بلکه بسیاری از تیم های بزرگ با مشکل مواجه شده اند.

او ادامه داد: کمتر از دو ماه تا آغاز جام جهانی باقی مانده است و اگر این شرایط را تغییر ندهیم با مشکل مواجه خواهیم شد. من دنبال عذر و بهانه نیستم. تنها چیزی که در این شرایط برای من اهمیت دارد این است که تا قبل از جام جهانی همه بازیکنان را در اختیار داشته باشم. تیم ما اگر کامل شود متفاوت ظاهر خواهد شد. بعضی از بازیکنان در شرایط خوبی قرار ندارند مثل کاماوینگا که البته این طبیعی است چرا که زیاد با تیم تمرین نکرده اند و طبیعی است که آماده نباشند.

دشان درباره ام باپه گفت: او بازیکن بزرگی است و می تواند در هر لحظه ای سرنوشت ساز ظاهر شود اما به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد. او از معدود بازیکنان ما است که در شرایط کنونی توان بازی کردن ۹۰ دقیقه را دارد و به همین خاطر نگران او نیستم. به خاطر شکست کرواسی و باقی ماندن ما در سید نخست از خوشحالی به هوا نمی پرم. باید این شرایط را تغییر دهیم و نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در پایان درباره کریم بنزما گفت: امیدوارم که بنزما توپ طلا را به دست آورد چرا که واقعا شایسته آن است. او فصل بسیار خوبی را با رئال مادرید و تیم ملی فوتبال فرانسه تجربه کرد و شایسته ترین بازیکن برای کسب توپ طلا در سال ۲۰۲۲ است. او یکی از بهترین مهاجمان فوتبال جهان در سال های اخیر بوده است. من بسیار خوشحال می شوم اگر توپ طلا به بنزما برسد.