دعوت از پدیده ناپولی برای پیوستن به رئال
دعوت از پدیده ناپولی برای پیوستن به رئال
گوتی از خویچا کواراتسخلیا دعوت کرد تا فصل بعد راهی رئال مادرید شود.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از فوتبال ایتالیا، خویچا کواراتسخلیا، ستاره ناپولی، علاقه خود را به رئال مادرید پنهان نکرد و گفت دوست دارد روزی در رئال بازی کند. گوتی، الگوی دوران کودکی این بازیکن گرجستانی، از او خواست تا به رئال مادرید بپیوندد.

وینگر ۲۲ ساله گرجستانی در این فصل یکی از چهره های اصلی تیم لوچانو اسپالتی بوده و در ۲۷ بازی در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا ۱۲ گل به ثمر رسانده و ۱۵ پاس گل داده است.

ماموکا جوگلی، مدیربرنامه‌های کوارتسخلیا، اعتراف کرده است که موکلش از دوران کودکی طرفدار رئال مادرید بوده است. چیزی که خود بازیکن پس از پیروزی ناپولی مقابل اینتراخت فرانکفورت در لیگ قهرمانان اروپا به آن اشاره کرد.

ستاره گرجستانی درباره علاقه خود به گوتی گفت: من فوتبال را به خاطر گوتی دوست دارم. او برای رئال مادرید بازی می‌کرد و زمانی که بچه بودم پیراهن‌های او در گرجستان فروخته نمی‌شد بنابراین، یک پیراهن سفید کوچک خریدم و شماره ۱۴ او را روی آن نوشتم.

بازیکن سابق رئال مادرید درباره پدیده این روزهای فوتبال اروپا گفت: امیدوارم روزی بتواند به رئال بیاید. نمی‌دانستم الگوی او هستم و اگر این موضوع به او کمک کرده است خیلی خوشحالم. اگر به مادرید بیاید می‌توانم یک پیراهن خودم را برای او بفرستم تا مجبور نباشد شماره ۱۴ را که قبلا می‌پوشیدم روی آن بنویسد.

این بازیکن گرجستانی که ۲۱ سال سن دارد، مورد توجه تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، منچسترسیتی و رئال مادرید قرار گرفته است و به نظر می‌رسد در تابستان راهی یک تیم بزرگ شود. ارزش این بازیکن در بازار ۱۰۰ میلیون یورو خواهد بود.

شاگردان لوچانو اسپالتی شروعی هیجان‌انگیز در رقابت‌های فصل جاری داشتند و با ۱۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول سری آ هستند. همچنین ناپولی پس از اول‌شدن در گروه خود، در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیدار برگشت خود را هفته بعد مقابل اینتراخت فرانکفورت برگزار خواهد کرد.