دلیل افت ذوب‌آهن از زبان قاسم حدادی‌فر
دلیل افت ذوب‌آهن از زبان قاسم حدادی‌فر
مربی ذوب‌آهن می‌گوید وضعیت مالی و همچنین جدایی بازیکنان تاثیرگذار باعث افت ذوب‌آهن شد.

قاسم حدادی فر در گفت‌وگو با حاشیه ورزش درباره شکست ذوب‌آهنی‌ها مقابل پرسپولیس اظهار کرد: پیش بینی بازی سختی را مقابل پرسپولیس می‌کردیم. آن‌ها بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی دارند. ما در نیمه اول هم خوب شروع کردیم و هم خوب به اتمام رساندیم اما در نیمه دوم غافلگیر شدیم و نتوانستیم بازی خوب نیمه اول را تکرار کنیم. کیفیت خوب نیمه اول را نداشتیم و نتوانستیم موقعیت‌های خوبی خلق کنیم.

او درباره گل‌ دریافتی ذوب‌آهن روی اشتباهات مدافعان این تیم گفت: روی یک اشتباه محاسباتی از بازیکنانمان در نهایت گل دریافت کردیم. وقتی گل می‌زنیم یعنی همه با هم گل زده‌ایم و وقتی گل می‌خوریم همه مقصر هستیم. اشتباهات برای همه بازیکنان است و ان‌شاءالله تکرار نشود تا بتوانیم جبران کنیم.

مربی ذوب‌آهن در رابطه با عملکرد نه چندان مناسب این تیم در چند سال اخیر عنوان کرد: حدود سه، چهار سال است که دچار چنین نوسانی شده‌ایم. ذوب‌آهن همیشه برای سهمیه آسیایی و قهرمانی می‌جنگید اما امروز تغییر کرده است. وضعیت مالی و همچنین جدایی بازیکنان تاثیرگذار باعث افت ذوب‌آهن شد. بازیکنان خوبی جایگزین ستاره‌های ذوب‌آهن نشدند و شکل گرفتن تیم یک پروسه زمان‌بر است. باید اهدافمان را متمرکزتر و با برنامه‌تر پیش ببریم تا بتوانیم ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی‌اش برگردانیم.

او درباره وضعیت ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات زمستانی گفت: با توجه به مصدومانی که در نیم فصل اول داشتیم، در خط جلو نیاز به بازیکن داریم. با هماهنگی و مذاکراتی که انجام شد، سامان نریمان جهان و روح الله سیف‌اللهی به تیم اضافه شدند. یکی دو بازیکن دیگر در خط هافبک می‌خواهیم و در این رابطه صحبت می‌کنیم تا یک تیم کامل‌تر شویم و با شرایط بهتری لیگ را ادامه دهیم.

حدادی‌فر در خصوص ادامه فصل برای سبزپوشان اصفهانی بیان کرد: نیم فصل دوم بسیار سخت‌تر است و تیم‌ها خیلی به‌هم نزدیک هستند. تیم ما قرعه نسبتا سختی در اوایل فصل دارد. امیدوارم بتوانیم امتیازات کافی را در این دوره کسب کنیم و در ادامه راه هم به جایگاه خوبی دست پیدا کنیم.