دلیل عجیب باخت بارسلونا از نظر ژاوی
دلیل عجیب باخت بارسلونا از نظر ژاوی
ژاوی، سرمربی بارسلونا، شکست امشب مقابل رئال وایادولید را نتیجه بی مسئولیتی بازیکنانش دانست.

به گزارش حاشیه ورزش

بارسلونا در شرایطی که قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کرده امشب در چارچوب هفته سی و ششم با نتیجه 3-1 مغلوب حریف قعرجدولی خود وایادولید شد. ژاوی هرناندز که تیمش را با ترکیبی از بازیکنان ذخیره و اصلی به میدان فرستاده بود در پایان گفت: «وایادولید بازی بهتری انجام داد و ما به آنها تبریک می گوییم.»

شکست مقابل حریف قعرجدولی
باخت امشب نتیجه عدم مسئولیت پذیری ماست، اما همچنان به تلاش خود ادامه می دهیم. آماده کردن تیم برای این چند بازی آخر به مراتب سخت تر است، زیرا فشار قهرمانی در لالیگا را نداریم. در نیمه اول شانس های خوبی برای گلزنی داشتیم اما در نیمه دوم به طرز فاحشی عملکردمان افت کرد. به نظرم این شکست حاصل آرامش بیش از حد ما بود.

اشتباهات تعیین کننده در خط دفاعی
وایادولید بیش از ما به پیروزی در این دیدار نیاز داشت و این را به خوبی در زمین نشان داد. آنها به کسب این پیروزی خانگی برای بقا نیاز داشتند و مهاجمانشان تیم ما را به عقب سوق دادند و همین فشار نتیجه داد و دو بار مدافعان بارسا را مجبور به ارتکاب اشتباه کرد.

پاک شدن کارت قرمز وینیسیوس مقابل والنسیا
در این مورد باید کمیته مسابقات لالیگا پاسخ دهد و من نظری ندارم و نمی توانم در موردش دخالت کنم.

آقای گلی لواندوفسکی
خبر خوب در این دیدار گلزنی لواندوفسکی بود. او بعد از اینکه با گلزنی های خود به اهداف تیمی کمک کرد حالا می تواند برای موفقیت های فردی تلاش کند.

انتظارات از بارسلونای ژاوی
ما در این فصل که جام جهانی را هم داشتیم فشار زیادی متحمل شدیم. با این وجود سوپرکاپ و لالیگا را بردیم و برخی نقدها را درک نمی کنم. ما باید همواره به پیشرفت کردن ادامه دهیم.