دلیل گالتیه درباره افت محسوس PSG
دلیل گالتیه درباره افت محسوس PSG
سرمربی پاری سن ژرمن براین باور است که جام جهانی باعث شد تا روند خوب تیمش متوقف شود و نتایج ناامید کننده ای را در لیگ فرانسه به دست آورد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن دومین شکست فصل خود را تجربه کرد.تیم پاریسی بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ نتایج ناامید کننده ای را در لیگ فرانسه کسب کرده است به طوریکه در چهار بازی دو بار شکست خورده است و این باعث شده است تا فاصله آنها با تیم دوم تنها به سه امتیاز کاهش پیدا کند.

سرمربی پاری سن ژرمن اعتراف کرد که تیم بعد از جام جهانی افت کرده است و بازیکنان از آمادگی سابق برخوردار نیستند.

او بعد از شکست برابر رن گفت: طبیعتا بازیکنان از جام جهانی تحت تاثیر قرار گرفته اند. ما تیم را حدود ۸ هفته در اختیار نداشتیم و بیشتر بازیکنان در اردوی تیم های ملی خود بودند و این باعث شده است تا ناهماهنگی به وجود آید. هر بازیکن در تیم ملی کشور خود با سبک و افکار خاصی به میدان رفته است و اکنون دوباره باید ذهنیت و تفکرات آنها را تغییر داد.

گالتیه ادامه ادامه داد: ما در نیم فصل نخست بسیار خوب ظاهر شدیم اما بعد از جام جهانی دو شکست را به دست آورده ایم که به خاطر ناهماهنگی بازیکنان است. باید از فرصتی که داریم نهایت استفاده را ببریم و دوباره تیم را هماهنگ کنیم. من از نمایش تیم بسیار ناراحت هستم و اصلا راضی نیستم. نتوانستیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و فرصت های خوبی را روی دروازه آنها خلق کنیم. بازیکنان ناخودآگاه به توپ های بلند روی آوردند. مالکیت بدون فایده‌ای داشتیم و به خوبی حریف را تحت فشار قرار ندادیم.

سرمربی پاری سن ژرمن درباره این سوال که آیا دو شکست تیمش در سال جدید او را قبل از بازی حساس با بایرن مونیخ نگران نکرده است، گفت: من از نگرانی صحبت نمی‌کنم. باید بازیکنان موقعیت تیم را درک کنند. می‌توانم اکنون هزار بهانه بیاورم اما جام جهانی به پایان رسیده است و تیم باید آهنگ و توازن خود را دوباره به دست آورد. ما تا قبل از جام جهانی بسیار خوب بودیم و باید دوباره همان تیم قبلی بشویم.

گالتیه در پایان گفت: در لیگ فرانسه پاری سن ژرمن تنها مدعی قهرمانی نیست و جدول نشان می‌دهد که سه تیم دیگر شانس قهرمانی دارند. لیگ قوی داریم و برای پیروزی نیاز به تمرکز بالایی است.