دهقانی: شاید باور نکنید، می‌خواهیم سپاهان را ببریم
دهقانی: شاید باور نکنید، می‌خواهیم سپاهان را ببریم
دیگر چاره‌ای نداریم و برای آبرویمان هم که شده باید تا لحظه آخر بجنگیم و امیدوار باشیم

به گزارش حاشیه ورزش

نفت مسجد سلیمان به فولاد باخت تا همچنان گزینه اول سقوط باشد رضا دهقانی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی بود و عالی کار کردیم و موقعیت‌های بیشتری نسبت به فولاد داشتیم ولی استفاده نکردیم و فکر می‌کنم فولاد در کل ۲ موقعیت داشت و در نهایت بازی را واگذار کردیم و تبریک می‌گویم به حریف که قابل احترام هستند.

وی ادامه داد: تیم ما دیگر فرصت سوختن امتیازات را ندارد ولی من فکر می‌کنم اگر بتوانیم از ۳ بازی باقیمانده ۲ پیروزی به دست بیاوریم، قطعاً می‌توانیم در لیگ ماندگار شویم و هفته آینده به دنبال امتیاز گرفتن و حتی پیروزی برابر سپاهان هستیم و امیدوار به بقا شویم چرا که مس کرمان و نفت آبادان هم بازی‌های خیلی سختی دارند.

این بازیکن در مورد قضاوت داور عنوان کرد: بله به نظرم دو پنالتی ما در این بازی گرفته نشد و مخصوصاً صحنه پنالتی اول که داور سوت نزد همان توپ آمد و تبدیل به گل شد و به نظرم اگر دو پنالتی ما گرفته می‌شد، حداقل نتیجه مسابقه تساوی بود.

 

هافبک نفت درمورد اینکه چرا تعویضی به زمین می رود گفت: صلاحدید کادرفنی است که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین بیایم و من احترام می‌گذارم و به نظرم نظر سرمربی این است که بنده بعد از دقیقه ۶۰ به بعد به زمین بروم تا بتوانم با توجه به خستگی حریف مثمرثمر باشم و با وجود اینکه از لحاظ بدنی آماده‌ام و دوست دارم به تیم کمک بکنم، به نظر کادرفنی احترام می‌گذارم.

وی در خصوص مشکلات مالی گفت: راجع به مشکلات به خصوص مسائل مالی آقای اشکش توضیح داده‌اند اما بعد از ۶ هفته ابتدایی که عالی کار کردیم تیم به دلیل مسائل مالی و عدم انجام قول و قرارها به هم ریخت ولی حالا دیگر چاره‌ای نداریم و برای آبرویمان هم که شده باید تا لحظه آخر بجنگیم و امیدوار باشیم. در مورد خودم هم بگویم اولین فصلی که در فوتبال هستیم و می‌بینم در حالی که به پایان فصل رسیدیم هنوز ۵۰ درصد قرارداد هم دریافت نکردیم و این مشکلات روی فکر و روحیه بازیکن اثر می‌گذارد چرا که بالاخره فوتبالیست‌ها هم خانه و زندگی دارند هر چند که مبالغ قراردادمان هم بالا نیست و منتظریم با توجه به صحبت‌های آقای اشکش در روزهای آینده دریافتی داشته باشیم.

دهقانی یادآور شد: از هواداران و مردم عزیز مسجد سلیمان می‌خواهیم این هفته به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند چرا که ما تا لحظه آخر امید داریم در لیگ بمانیم تا نماینده بختیاری‌ها در لیگ برتر باقی بماند.