دوئل عالمیان و هدایی برای انفرادی هانگژو
دوئل عالمیان و هدایی برای انفرادی هانگژو
فعلا قرار نیست سرمربی تیم ملی تنیس روی میز اعلام کند که چه کسی همراه نوشاد عالمیان در مرحله انفرادی بازی‌های آسیایی هانگژو به رقابت می‌پردازد.

به گزارش حاشیه ورزش جمیل لطف‌الله نسبی در پاسخ به این پرسش که قاعدتا نوشاد عالمیان در انفرادی بازی‌های آسیایی حضور دارد و بین نیما عالمیان و امیرحسین هدایی چه کسی قرار است نفر دوم بخش انفرادی ایران باشد؟ بیان کرد: فعلا اعلام نمی‌کنیم. اگر اعلام کنیم ممکن است در ذوق کسی بخورد یا انگیزه‌اش را از دست بدهد. برای انتخاب، ملاک‌های زیادی مانند نظم و انضباط اردویی، رنکینگ جهانی، عملکرد باشگاهی، نتایج بازیکنان در دو سال گذشته را در نظر می‌گیریم تا در نهایت به یک تصمیم درست برسیم.

لطف‌الله نسبی در پاسخ به این پرسش که ملاک‌ها را به خود بازیکنان اعلام کرده‌ است تا بعدا کسی از اینکه انتخاب نشده، ناراحت نشود؟ گفت: تصمیمی است که باید گرفته شود و کسی که انتخاب می‌شود خوشحال خواهد بود و کسی که در انفرادی نیست طبیعتا ناراحت می‌شود. چاره‌ای نداریم و محدودیت تعداد شرکت کننده وجود دارد. بازیکنان هم باید مسئله را درک کنند. اگر کسی کنار گذاشته می‌شود دلیل بر ضعیف بودنش نیست. ما باید کاری کنیم منافع ملی حفظ شود و بالاخره هر کسی که حقش است، بازی می‌کند.

منبع:ورزش سه 

  • منبع خبر : ورزش سه