دورتموند: هیچ تیمی بلینگهام را نمی‌خواهد!
دورتموند: هیچ تیمی بلینگهام را نمی‌خواهد!
مدیر ورزشی باشگاه بوروسیا دورتموند اعلام کرد که هنوز هیچ باشگاهی پیشنهادی رسمی برای جذب ستاره انگلیسی این تیم نداده است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از کیکر، جودی بلینگهام ستاره ۱۹ ساله دورتموند مورد توجه تیم های بزرگ فوتبال اروپا قرار گرفته است.

این بازیکن جوان نمایش بسیار خوبی در دورتموند داشته است و در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم عملکرد خوبی در ترکیب تیم ملی فوتبال انگلیس داشت و همین باعث شده است تا از تیم های بزرگ فوتبال اروپا مثل رئال مادرید، منچستر یونایتد، منچستر سیتی، لیورپول و چلسی به عنوان مشتریان جدی او سخن به میان آید.

اما باشگاه بوروسیا دورتموند به جدایی احتمال بلینگهام واکنش نشان داد و اعلام کرد که هیچ باشگاهی پیشنهاد رسمی به این بازیکن نداده است.

سباستیان کل مدیر ورزشی دورتموند گفت: ما در شرایط کنونی هیچ فشاری را درباره بلینگهام احساس نمی کنیم. هیچ پیشنهادی درباره انتقال این بازیکن به ما نرسیده است و خود او هم تنها روی فوتبال تمرکز دارد. احمق خواهیم بود اگر موافق جدایی بلینگهام باشیم. در وقت مناسبی با پدر او درباره تمدید قراردادش صحبت می‌کنیم.

بلینگهام تنها بازیکنی نیست که گمانه‌زنی درباره جدایی او از دورتموند زیاد است. قرارداد بازیکنان دیگری مثل رافائل گریرو، موکوکو، مت هوملس، مارکو رویس و محمود داوود هم در تابستان به پایان می‌رسد و احتمال جدایی آنها هم زیاد است.