دوست دارم گریه کنم
دوست دارم گریه کنم
کاپیتان اینتر با ابراز شادمانی از قهرمانی نراتزوری در سری A تاکید کرد علاقمند ماندن و تمدیدکردن قراردادش است.

حاشیه ورزش:

اینتر شبی تاریخی و رویایی را برای هوادارانش رقم زد. شاگردان سیمونه اینزاگی در داربی بزرگ شهر میلان برابر حریف سنتی‌شان با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کردند تا قهرمانی خود را پنج هفته قبل از پایان لیگ قطعی کنند.

به نوشته مدیاست، لائوتارو مارتینس سهم بسزایی در قهرمانی زودهنگام اینتر داشت و یکی از بهترین بازیکنان این فصل نراتزوری به شمار می‌آید. کاپیتان آرژانتینی اینتر بعد از بازی گفت: اکنون دوست دارم گریه کنم؛ چرا که در طول فصل بسیار اذیت شدیم و تلاش زیادی کردیم. ما شایسته این جشن و شادمانی هستیم. این قهرمانی را به خانواده در آرژانتین و فرزندانم و هم‌تیمی‌هایم و البته هواداران تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: در فوتبال همیشه احتمال بردن و باختن وجود دارد. به بازیکنان قبل از بازی گفتم ما در شرایطی خاص و بی‌سابقه قرار داریم؛ چرا که با پیروزی در این بازی بزرگ قهرمان می‌شویم و خوشبختانه این شب خاص را تجربه کردیم. این قهرمانی ارزش‌های زیادی دارد و برای رسیدن به آن تلاش زیادی کردیم.

مارتینس تا سال ۲۰۲۶ با اینتر قرارداد دارد. او درباره آینده‌اش با این تیم ایتالیایی گفت: در اینتر خوشحالم و امیدوارم که در این تیم بمانم. ما نیاز به قهرمانی‌های بیشتری داریم. تغییرات زیادی در تیم به وجود آمد با این حال در فصل جاری بسیار خوب کار کردیم. اکنون نوبت لذت‌بردن از این قهرمانی است.

  • منبع خبر : ایسنا