دوومیدانی‌کار پارالمپیکی: بدترین رکورد عمرم را در آخرین رکوردگیری ثبت کردم
دوومیدانی‌کار پارالمپیکی: بدترین رکورد عمرم را در آخرین رکوردگیری ثبت کردم

دوومیدانی کار پارالمپیکی شانس کسب مدال طلا در پرتاب نیزه گفت: به دلیل تغییر شرایط آب و هوایی، بدترین رکورد عمرم را در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب به ثبت رساندم. حامد امیری در گفت و گو با حاشیه ورزش، درباره علت افت رکوردش در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی در پرتاب […]

دوومیدانی کار پارالمپیکی شانس کسب مدال طلا در پرتاب نیزه گفت: به دلیل تغییر شرایط آب و هوایی، بدترین رکورد عمرم را در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب به ثبت رساندم.

حامد امیری در گفت و گو با حاشیه ورزش، درباره علت افت رکوردش در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی در پرتاب نیزه، اظهار کرد: یک هفته قبل از شروع آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب، آخرین رکوردگیری که در کیش و در پرتاب نیزه به ثبت رساندم ۳۲ متر و ۷۵سانتی متر بود، اما در تهران به دلیل تغییر شرایط آب و هوایی ۳۰ متر و ۴۵ سانتی متر را ثبت کردم، در حقیقت رکوردم ۲ متر پایین‌تر از رکورد کیش بود.

وی با بیان این که بدترین رکورد عمرم را در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی ثبت کردم، گفت: تصور نمی کردم که تغییر آب و هوا تا این حد سبب افت رکوردم شود. من در بدترین شرایط در کیش رکوردم ۳۲ متر بود، اما در تهران به دلیل بالا بودن ارتفاع از سطح دریا و تفاوت زیاد شرایط آب و هوایی با کیش از نظر گرما و رطوبت، بدترین رکورد عمرم را در آخرین مرحله رکورگیری دوومیدانی به ثبت رساندم. البته نه تنها من بلکه تمام دوومیدانی کارانی که در کیش اردو داشتند در تهران با افت رکورد مواجه شدند.

وی با بیان این که برای کسب بهترین نتیجه در توکیو باید اردوها پی در پی و بدون وقفه تا زمان اعزام برگزار شود، افزود: در صورتی می توانم در توکیو به بهترین نتیجه دست پیدا کنم که در فاصله تقریبا ۷۰ روز باقیمانده تا پارالمپیک اردوها مرتب و بدون وقفه برگزار شود تا در شرایط خوبی خود را برای بازیهای پارالمپیک آماده کنم. بدون شک وقفه کوتاه بین اردوها سبب افت رکورد دوومیدانی کاران می شود.

امیری در پایان مکان برگزاری اردوی بعدی خود را در شمال عنوان کرد و گفت: از هفته آینده که اردوها به احتمال زیاد در شمال برگزار می شود، تمرینات خود را در این منطقه پیگیری می‌کنم و تا زمان اعزام بدون وقفه ادامه خواهد داشت. هر چند در حال حاضر نیز تمرینات خود را تا شروع اردوها در خرم آباد پیگیری می کنم.