دو بازی متوالی بدون بردِ پرسپولیس
دو بازی متوالی بدون بردِ پرسپولیس
پرسپولیس بعد از حدود 9 ماه در دو بازی متوالی در لیگ برتر موفق به پیروزی نشد.

به گزارش حاشیه ورزش ، پرسپولیس پنج شنبه شب در هفته نهم لیگ برتر با تساوی دو بر دو مقابل صنعت نفت آبادان متوقف شد. این تساوی در حالی در ورزشگاه آزادی رقم خورد که ساعتی پیش‌تر استقلال در قزوین مقابل شمس آذر با تساوی دو بر دو متوقف شده بود.

پرسپولیس می‌توانست با پیروزی مقابل صنعت نفت به صدر جدول رده‌بندی هم برسد اما این اتفاق نیفتاد و شاگردان یحیی گل‌محمدی برای دومین بازی متوالی تن به تساوی دادند. این تیم در هفته هشتم در انزلی مقابل ملوان به تساوی بدون گل رسیده بود.

آخرین باری که پرسپولیس دو بازی متوالی بدون برد را پشت سر گذاشته بود اسفند ماه سال گذشته بود. پرسپولیس پس از پیروزی در هفته شانزدهم لیگ مقابل لیگ به اهواز رفت تا در هفته هفدهم با فولاد خوزستان بازی کند. آن بازی را فولاد با یک گل برد.

بعد از آن شکست، پرسپولیس در هفته هجدهم میزبان آلومینیوم اراک بود اما سرخ‌های پایتخت در این بازی هم موفق به برد نشدند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. دورانِ بدون برد پرسپولیس البته بعد از این مسابقه تمام شد و پرسپولیس بعد از دو بازیِ بدون پیروزی، در آبادان صنعت نفت آبادان را شکست داد.

از آن روز به بعد هرگز پیش نیامده بود که پرسپولیس در دو بازی متوالی رنگ برد را نبیند. اما افت پرسپولیس در روزهای اخیر باعث شد آن اتفاق تکرار شود و پرسپولیس در دو بازی متوالی مقابل ملوان و صنعت نفت پیروز نشد.

نکته این است که بازی‌های متوالی بدون برد پرسپولیس می‌تواند به 3 بازی هم برسد. بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر در اصفهان مقابل سپاهان برگزار خواهد شد که احتمال تساوی در آن کم نیست.

منبع :فوتبال نت 

  • منبع خبر : فوتبال نت