دکتر کیومرث هاشمی وزیر شد
دکتر کیومرث هاشمی وزیر شد
در آغازین روزهای معنوی ربیع‌الاول مجلس شورای اسلامی میزبان دکتر کیومرث هاشمی بود تا وی را در ترازوی نقد و بررسی قرارداده تا به‌عنوان وزیر دومین وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم  انتخاب و به جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی و نیایش ورزش معرفی کند.

حاشیه ورزش:روز دوشنبه پایانی تابستان و در آغازین روزهای معنوی ربیع‌الاول مجلس شورای اسلامی میزبان دکتر کیومرث هاشمی بود تا وی را در ترازوی نقد و بررسی قرارداده تا به‌عنوان وزیر دومین وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم  انتخاب و به جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی و نیایش ورزش معرفی کند.

ارایه برنامه‌ها و طرح‌هایی مطروحه وی در جهت ارتقاء ورزش و جوانان به‌گونه‌ای متقاعدکننده بود که پایان خوش بحث بررسی‌های موافقان و مخالفان انتخاب وی در صحن علنی مجلس با اکثریت آرا ١۶٧نماینده مجلس شورای اسلامی ایشان را به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان ج. ا. انتخاب و معرفی نمودند.

کیومرث هاشمی که از چهره‌های ارزشمند نیروهای انقلاب اسلامی و ورزشی است در کارنامه موفق خود علاوه با حضور در عرصه‌های دفاع مقدس و مدرسه عشق در بالاترین قله ورزش بین‌المللی وجهانی (کمیته ملی المپیک)از تجارب عالی و موفق برخوردار بوده است.

بی‌تردید این وزیر جامع‌الشرایط و مجرب بدون اغماض با نگاهی ویژه به عظمت خراسان رضوی که از دیرباز کارنامه درخشان و حتی ویترین مدال‌آوری و افتخارآفرینی‌های ورزش کشور بوده است در ایجاد نظم شایسته‌سالاری سوق و هدایت می‌کند.

  • نویسنده : حسین فیضی