دیبالا: از آمدن لوکاکو و آزمون خوشحالم!
دیبالا: از آمدن لوکاکو و آزمون خوشحالم!
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی آ.اس.رم، از خریدهای تابستانی تیمش استقبال کرد.

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی آ.اس.رم، از خریدهای تابستانی تیمش استقبال کرد.

به گزارش “حاشیه ورزش“، آ.اس.رم که در سه هفته ابتدایی سری A تنها یک امتیاز کسب کرده بود یکشنبه شب در غیاب 5 بازیکن شاخص خود موفق شد امپولی را با نتیجه 7-0 شکست دهد. پائولو دیبالا، زننده دو گل رم در این دیدار حضور ستاره هایی چون روملو لوکاکو و سردار آزمون در تیمش را به فال نیک گرفت.

ستاره آرژانتینی رم، شروع کننده جشنواره گل تیمش در دقیقه 2 این دیدار بود. او که خیلی زود قفل دروازه امپولی را از روی نقطه پنالتی باز کرده بود یک بار هم در دقیقه 55 موفق به گلزنی شد.

دیبالا که امشب برای اولین بار کنار روملو لوکاکو در خط حمله بازی کرد با استقبال از همه خریدهای تابستانی رم گفت: “از حضور روملو لوکاکو، سردار آزمون، ایوان اندیکا و همه خریدهای جدید رم خوشحالم. آنها می توانند در طول فصل کمک زیادی به تیم کنند.”

او با ابراز رضایت از شرایط فعلی اش در رم گفت: “من با مربی صحبت کرده بودم و سعی داشتم که در تعطیلات فیفا دی به فرم قبلی‌ام برگردم که خوشبختانه این طور شد و امشب واقعا احساس خوبی دارم.”

دیبالا در حالی پنالتی دقیقه 2 را به گل تبدیل کرد که خیلی ها منتظر بودند لوکاکو این ضربه را بزند. ستاره آرژانتینی تاکید کرد که هرکس آماده باشد این کار را می کند: “در این مورد هیچ گونه خودخواهی‌ای وجود ندارد. هر کس احساس کند که شرایط زدن ضربه پنالتی را دارد آن را خواهد زد. بنابراین در طول فصل چند ضربه را من خواهم زد و چند ضربه هم سهم هم تیمی هایم است.”

منبع : ورزش سه

  • منبع خبر : ورزش سه