دیدار غیرمنتظره رئیس و سرمربی جنجالی
دیدار غیرمنتظره رئیس و سرمربی جنجالی
ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی فنرباغچه در آستانه برکناری از هدایت این تیم قرار دارد.

به گزارش حاشیه ورزش

ژرژ ژسوس و علی کوچ، رئیس باشگاه فنرباغچه دیروز برای تصمیم گیری در مورد آینده مربی با هم ملاقات کردند و همانطور که ابولا گزارش داد، مربی پرتغالی پس از جنگ لفظی به وجود آمده بین این دو در رختکن، منتظر اخراج شدن بود.

در شکست مقابل بشیکتاش ژسوس روی نیمکت نبود و زمانی که به رختکن رسید، رئیس باشگاه به صراحت از بازیکنان انتقاد کرد. سرمربی پرتغالی کوچ را به بیرون از رختکن فرستاد و به او اجازه نداد که با بازیکنان اینطور صحبت کند و اوضاع بین این دو داغ و جنجالی شد.

سرمربی پرتغالی با وجود اینکه همچنان برای قهرمانی ترکیه می‌جنگید و تا ماه می قرارداد دارد، پس از شکست در خانه مقابل بشیکتاش (2-4) با اولین انتقاد هواداران که همیشه به او احترام گذاشته‌اند، مواجه شد. ژسوس به خاطر نبردن هیچ یک از دربی‌ها بیشتر تحت فشار است. یک تساوی و سه شکست در چهار بازی آمار تیم ژسوس در بازی های کلاسیک ترکیه بوده است.

لازم به یادآوری است که مطبوعات ترکیه در حال حاضر نام جانشین ژسوس را مطرح می‌کنند؛ سرگن یالچین 50 ساله که در فصل 21-2020 با بشیکتاش دبل کرد گزینه اول است. باید دید این تغییر چه زمانی اتفاق می‌افتد، در پایان فصل یا قبل از آن. فنرباغچه با 9 امتیاز کمتر از گالاتاسرای در رده دوم جدول قرار دارد، البته با یک بازی کمتر.