دیدار پوتین با المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌های روسیه
دیدار پوتین با المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌های روسیه
دیمیتری پسکوف از دیدار ولادیمیر پوتین با ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی این کشور خبر داد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از خبرگزاری تاس، دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه به خبرنگاران اطمینان داد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور، پس از نتایج بازی های المپیک زمستانی پکن، مطمئناً با ورزشکاران روس دیدار خواهد کرد، کرملین به زودی تاریخ این دیدار را اعلام خواهد کرد.

وی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به موقع به شما اطلاع خواهیم داد زمان این دیدار چه موقع خواهد بود. فقط می‌توانم بگویم این دیدار تاکنون برگزار نشده است، اما این به این معنا نیست که رئیس‌جمهور فراموش کرده است، قطعا چنین جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد.

پوتین به طور سنتی با ورزشکاران قبل از اعزام به المپیک و پارالمپیک و همچنین با برندگان بازی ها پس از پایان المپیک و پارالمپیک دیدار می کند.

این بار بازی های المپیک زمستانی از ۴ تا ۲۰ فوریه در پکن برگزار شد و ورزشکاران روس کمی قبل از شروع آن از حضور در پارالمپیک محروم شدند. پس از آن، رویداد ورزشی “ما با هم هستیم.” در خانتی مانسیسک برگزار شد و ورزشکاران پارالمپیکی در این رقابت ها حضور داشتند و قرار است پاداش معادل قهرمانی در المپیک زمستانی به این ورزشکاران اهدا شود.