دیپای فقط به یک شرط برابر سوسیداد بازی می‌کند
دیپای فقط به یک شرط برابر سوسیداد بازی می‌کند
بعید است بارسا بتواند در هفته اول لالیگا از خریدهای تابستانی جدید خود همچون ممفیس دیپای استفاده کند.

به گزارش ” حاشیه ورزش“، بارسلونا به دلیل مشکلات مالی و گذر از سقف بودجه دستمزدهای تعیین شدن توسط لالیگا نتوانست با لئو مسی برای تمدید به توافق برسد و پس از جدایی قطعی این بازیکن نیز همچنان مشکلات باشگاه در این زمینه پابرجاست.

با جدایی مسی و انتقال او به پی اس جی، خوان لاپورتا رئیس و دیگر مسئولان بارسا سخت در تلاشند تا بتوانند نام 4 خرید جدید باشگاه را به فهرست اضافه کنند اما این به سادگی میسر نیست. در واقع بارسا احتمالا در هفته اول لالیگا(یکشنبه 24 مرداد ساعت 22.30) برابر رئال سوسیداد بدون خریدهای جدیدش(ممفیس دیپای، امرسون رویال، سرخیو آگوئرو که البته 10 هفته مصدوم است، اریک گارسیا) به میدان خواهد رفت.

در شرایطی که فروش یا واگذاری قرضی میرالم پیانیچ، فیلیپ کوتینیو و ساموئل اومتیتی به بن بست خورده و فسخ قرارداد با آنها نیز از لحاظ قانونی مشکل بارسا را برطرف نخواهد کرد، مسئولان بارسا از دیروز مذاکره با جرارد پیکه، سرجی روبرتو، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا کاپیتان های تیم برای کاهش مجدد دستمزد را شروع کرده اند و امیدوارند امروز بتوانند به نتیجه برسند.

در واقع تنها شانس اینکه حداقل یکی از خریدهای جدید بتواند یکشنبه برابر سوسیداد به میدان برود کاهش دستمزد کاپیتان هاست و برخی منابع معتقدند فعلا تنها 5 درصد احتمال برای این مهم وجود دارد.

بارسا تا یکشنبه فرصت دارد لیست خود برای بازی برابر سوسیداد را به لالیگا ارسال کند.