رئال توان جذب هالند و ام باپه را دارد
رئال توان جذب هالند و ام باپه را دارد
رئیس لالیگا براین باور است که شانس رئال مادرید برای جذب هالند در تابستان بسیار بیشتر از بارسلونا است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسپورت، ارلینگ هالند از بهترین و آماده ترین مهاجمان حاضر فوتبال جهان است که مشتریان زیادی دارد.

هم رئال مادرید و هم بارسلونا به جذب این بازیکن نروژی علاقه دارند اما بارسلونا به خاطر مشکلات اقتصادی که دارد کار بسیار سختی برای جذب هالند دارد.

خاویر تباس، رئیس لالیگا گفت: بارسلونا به خاطر مشکلات مالی و قوانینی که وجود دارد کار بسیار سختی برای جذب هالند در تابستان دارد. امیدوارم که بازیکنان بزرگی مثل هالند و ام باپه راهی لالیگا شوند حالا رئال مادرید با هر تیم دیگری. رئال مادرید توانایی جذب هر دو بازیکن را دارد.

او ادامه داد: حضور بازیکنان بزرگ در لالیگا باعث قدرت بیشتر ما می شودو به همین خاطر دوست داریم که این دو بازیکن بزرگ را در تیم ببینیم.

تباس درباره تکرار قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و اعتراض رئال مادرید گفت: شاید رئال حق داشته باشد که اعتراض کند اما آیا آنها به دنبال بازی های بزرگ با درآمد زایی بیشتر نیستند؟ این بازی برای رئال بازاریابی و درآمد زایی بیشتری نسبت به بنفیکا دارد. من براین باورم که رئال از شانس های اصلی صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا است. سطح رئال نسبت به ابتدای فصل بسیار بهتر شده و از شانس های اصلی قهرمانی است.