رئال قهرمانی را مدیون این بازیکن است
رئال قهرمانی را مدیون این بازیکن است
درست است که رئال مادرید با دو گل رودریگو در فینال کوپا دل ری برنده شد ولی قطعا اگر دنی کارواخال امشب در ترکیب نبود، کار رئال برای قهرمانی به مشکل می‌خورد.

به گزارش حاشیه ورزش

رئال مادرید از همان دقایق نخست فینال کوپا دل ری برتری خود را به اوساسونا دیکته کرد اما در دقیقه 26 و در شرایطی که رئال بازی را 1-0 پیش بود، روی اشتباه بزرگ ادر میلیتائو دروازه رئال تا آستانه سقوط پیش رفت ولی دنی کارواخال از راه رسید و در نقش ناجی ظاهر شد.

شرایطی بازی از همان دقایق نخست به گونه‌ای بود که می‌شد پیش‌بینی کرد اوساسونا برای رسیدن به گل فقط باید روی حوادث و اشتباهات حساب باز کند؛ روی یکی از همین حوادث که با یک اشتباه آغاز شد عبدالصمد ازالزولی در آستانه باز کردن دروازه تیبو کورتوا قرار داشت اما در آخرین لحظه از این کار ناکام ماند.

ستاره مراکشی اوساسونا در حالی که تیمش با یک گل از حریف عقب بود با هوشیاری توپ را از ادر میلیتائو ربود و از سمت راست وارد محوطه جریمه شد. او در موقعیت تک به تک و از زاویه نسبتا بسته با یک ضربه چپ موفق شد دروازه‌بان رئال را هم مغلوب کند و آماده شادی گل شود.

در کنار زمین سرمربی اوساسونا هم با هیجان بالایی همین انتظار را می‌کشید که کارواخال از راه رسید و درست روی خط دروازه توپ را دور کرد. ازالزولی در حالی که داشت افسوس می‌خورد از شدت عصبانیت به بطری کنار دروازه لگد زد.

کارواخال در ثانیه‌های پایانی بازی یک بار دیگر به داد رئال رسید و اجازه نداد کیکه بارخا گل تساوی را بزند و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. دقیقه 94 بازی پاس به عقب چیمی آویلا در درون محوطه جریمه و در موقعیت مناسب به بارخا رسید اما قبل از اینکه او به توپ ضربه بزند، کارواخال با دخالتی به‌موقع مانع شد و روی این صحنه اوساسونا حتی به کرنر هم دست پیدا نکرد و توپ با برخورد به پای خود بارخا راهی اوت شد تا ثانیه‌هایی بعد داور سوت پایان را بزند.