رئیس جدید فدراسیون شطرنج دوشغله است
رئیس جدید فدراسیون شطرنج دوشغله است

حسن تامینی لیچانی درحالی رئیس فدراسیون شطرنج شد که او دو شغله محسوب شده و باید از شغل قبلی خود استعفا دهد. به گزارش حاشیه ورزش، روز گذشته مجمع انتخابات فدراسیون شطرنج  برگزار شد و حسن تامینی لیچانی در دور دوم انتخابات با کسب ۲۶ رای به مدت ۴ سال ریاست فدراسیون را بر عهده […]

حسن تامینی لیچانی درحالی رئیس فدراسیون شطرنج شد که او دو شغله محسوب شده و باید از شغل قبلی خود استعفا دهد.

به گزارش حاشیه ورزش، روز گذشته مجمع انتخابات فدراسیون شطرنج  برگزار شد و حسن تامینی لیچانی در دور دوم انتخابات با کسب ۲۶ رای به مدت ۴ سال ریاست فدراسیون را بر عهده گرفت.

حضور تامینی به عنوان ریاست فدراسیون شطرنج درحالی است که او دوشغله محسوب می شود و برای ادامه  کار در فدراسیون شطرنج باید طبق مقررات از شغل اول خود استعفا دهد.

تامینی در آبان ماه سال ۹۹ از سوی رئیس شرکت سرمایه گذاری هلال احمر به عنوان سرپرست شرکت بازرگانی هلال احمر ایرانیان انتخاب شد. او باید به دلیل دو شغله بودن از سمت خود در هلال احمر استعفا دهد تا در ادامه کار برای او مشکلی نباشد؛ این درحالی است که در زمان ثبت نام کاندیدا ها تعهد نامه ای مبنی بر رعایت قانون منع تصدی بیش از یک شغل در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون را امضا کرده اند.

باتوجه به تعهدنامه ای که از کاندیداها در خصوص رعایت قانون منع تصدی بیش از یک شغل گرفته شده است انتظار می رود هرچه سریع تر رئیس فدراسیون شطرنج از سمت خود در هلال احمر کناره گیری کند.