رئیس فدراسیون به مردم ایران درباره مربی خارجی
رئیس فدراسیون به مردم ایران درباره مربی خارجی
رئیس فدراسیون والیبال گفت: من به عنوان رئیس فدراسیون والیبال مسئولیت شکست را می‌پذیرم و از مردم عزیز کشورم بابت این نتایج عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش حاشیه ورزش محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال پس از پایان مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: پس از پایان المپیک ۲۰۲۰ با نظر کمیته فنی و پیشکسوتان عزیز والیبال در راستای ارتقا و توسعه سطح مربیان ایرانی همگام با والیبال ایران در رقابت‌های بین المللی به یک کادر فنی مجرب اعتماد کرده و بر اساس سوابق و موفقیت‌های گذشته، یکی از بهترین مربیان ایرانی را به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان انتخاب کردیم. سعی کردیم تمامی برنامه‌ها و خواسته‌های کادر فنی را به مرحله اجرا در آوریم.

وی افزود: در این مدت تیم ملی والیبال با کادر فنی وطنی موفق شد قهرمانی در رقابت‌های مردان آسیای سال ۲۰۲۱ در ژاپن را کسب کند و سپس با کسب پیروزی برابر قدرت‌هایی همچون لهستان و آمریکا در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ به مرحله نهایی راه یابد ولی در مسابقات جهانی نتیجه خیلی خوبی نگرفت. فدراسیون والیبال تلاش کرد با برطرف کردن مشکلات احتمالی در حد توان، تیم ملی در سال ۲۰۲۳ مطابق با برنامه‌ها و خواسته‌های کادر فنی در لیگ ملت‌ها شرکت کند که در دو هفته اول نتایج خوبی نگرفت و در هفته سوم نیز به دلیل مشکلات صدور ویزای آمریکا در غیاب چند بازیکن اصلی و سرمربی تیم، خوب ظاهر نشد هرچند فریز شدن امتیازهای ایران در رنکینگ جهانی کمی مرهم بود.

منبع :خبرورزشی 

  • منبع خبر : خبر ورزشی