رادین در آسمان هفتم بسکتبال کشور!/ پادکست
رادین در آسمان هفتم بسکتبال کشور!/ پادکست
برای اولین مرتبه در تاریخ فدراسیون بسکتبال، مسابقات ۳ ×۳ (بسکتبال سه‌نفره ) با حضور ۴۱ تیم از سراسر کشور خراسان رضوی پیروز شد.

حاشیه ورزش – علی عبد احد: برای اولین مرتبه در تاریخ فدراسیون بسکتبال، مسابقات ۳ ×۳ (بسکتبال سه‌نفره ) با حضور ۴۱ تیم از سراسر کشور در ۴ منطقه با میزبانی شهرکرد، قم، تبریز و شیراز پیگیری شد و در پایان تیم جوان رادین خراسان‌رضوی با کسب مقام قهرمانی مسابقات و در میان تیم‌های صاحب‌نام و قدر، توانست در آسمان هفتم بسکتبال کشور قرار گیرد و نام رادین خراسان را برای همیشه با عنوان قهرمان ملی و آغازین بسکتبال ۳ ×۳ در فدراسیون به ثبت برساند شیر بچه‌های جوان رادین که به مصداق معنی نام تیم خود، جوانانی هستند جوانمرد و آزاده، در کنار جواد جعفری مربی کار بلد خود کاری‌کردند کارستان. با جواد جعفری که سرمربی و پدر ۲ تن از بازی‌کنان (علیرضا و مهدی) هم هست هم‌کلام شدیم.
س: آقا جواد شما خودت یکی از بازی‌کنان و قهرمانان سال‌های نه‌چندان دور بسکتبال بودید و حالا یک مربی پرتلاش و بازیکن ساز هستی که تا مربیگری تیم ملی جوانان در سال 2016 کسب مقام قهرمانی غرب آسیا در تهران هم بدست آوردن خلاصه‌ای از تشکیل تیم و مسیری که طی کردید بگو؟
ج: خلاصه با مشکلاتی که بود تیم تشکیل و اعزام شد و هنوز هم هست، با صراحت می‌گویم از قعر جهنم به بهشت رسیدیم! شاید سخت باور کنید اما ما برای رفتن به قم ۵ نفر از اعضاء تیم را با سواری شخصی خودم بردم و شب را تا صبح مسابقه در یک زیرزمین در قم اسکان گرفتیم و این در حالی بود که ما از مشهد با ۵ میلیون تومان از جیب خودم عازم مرحله اول شدیم! ناگفته نماند حمایت‌های هیات استان محدود بود و حمایت‌های مالی و معنوی چند پیش‌کسوت تا پایان مسابقات در روحیه بازی‌کنان بسیار تأثیرگذار بود .
س: آقا جواد با این قهرمانی پرافتخار چه درخواستی از مسوولین ورزشی استان داری؟
ج:انتظار داریم با توجه به مولد بودن باشگاه و دادن هرسال چند بازیکن به تیم‌های پایه خراسان و بازی‌کنان شاخص لیگ برتر و تیم ملی ، از ما حمایت‌های مالی و معنوی و نیز استفاده از سالن تمرینی برایمان مهیا شود. ضمنا میانگین سنی تیم رادین ۱۹ سال است .
از بازیکنان خواستیم خود را خلاصه معرفی کنند:
۱_ سید علیرضا جعفری متولد ۸۱ دانشجوی تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد
۲_سیدمهدی جعفری متولد ۸۲ ورودی جدید دانشگاه
۳_امید زیبایی متولد ۸۰ دانشجوی تربیت‌بدنی دانشگاه فردوسی
۴_ یاسین رحمدل متولد ۸۱ دیپلم
۵_ کیارش کربلایی متولد ۸۴ سال آخر دبیرستان
سرپرست: کاظم رضایی از پیش‌کسوتان و قهرمانان خوش‌نام بسکتبال به‌عنوان سرپرست و مربی از آغاز با تلاش فراوان همراه تیم بودند.

  • نویسنده : علی عبد احد