راز غیبت بمب تابستانی استقلال فاش شد
راز غیبت بمب تابستانی استقلال فاش شد
برخلاف ادعاهای قبلی، علت غیبت مهرداد محمدی در تمرینات اخیر تیم، آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ است.

به گزارش حاشیه ورزشی ، غیبت مهرداد محمدی در جلسات تمرینی روزهای گذشته استقلال حسابی خبرساز شده است. این بازیکن در برخی از روزهای گذشته در کمپ حجازی حضور پیدا نکرد و پس از آن نیز نه در تمرینات گروهی و نه در دیدار دوستانه برابر هوادار حضور نیافت.

این غیبت های محمدی با بحث برگشت خوردن چک وی نیز همزمان بود. برخی از رسانه‌ها مدعی شدند که استقلال برای توافق با محمدی، پیش قراردادی را به مبلغ چند میلیارد تومان در قالب یک چک به این بازیکن داده که البته وینگر جدید آبی ها به دلیل عدم موجودی کافی در حساب باشگاه، موفق به دریافت این مبلغ نشده است.

هیچ کدام از مدیران استقلال نسبت به این شایعات واکنشی نشان ندادند تا بحث دلخوری محمدی از آبی ها به دلیل پاس نشدن چک پیش قرارداد افزایش یابد اما حالا مشخص شده که این بازیکن به دلایل دیگری در تمرینات شرکت نکرده است.

محمدی چند روزی را برای رسیدگی به برخی از امور شخصی در قطر سپری کرد و پس از بازگشت به ایران نیز در کمپ حجازی حضور یافت اما تنها به دویدن دور زمین پرداخت و در تمرینات گروهی شرکت نکرد. دو روز پیش نیز وی تنها نظاره گر دیدار دوستانه با هوادار بود.

طبق برخی اخبار که از باشگاه استقلال به گوش می رسد، علت غیبت محمدی مصدومیت از ناحیه همسترینگ بوده و این بازیکن پس از مشاوره با نکونام و پزشک تیم، ترجیح داده تا فعلا تمرینات پرفشار گروهی را انجام ندهد بلکه آسیب دیدگی وی تشدید نشود.

ظاهرا بازیکن جدید استقلال دچار مصدومیت از نوع همسترینگ درجه سه شده و باید زیر نظر پزشکان، کارهای درمانی را انجام می دهد. محمدی می تواند در روزهای آینده به تمرینات استقلال بازگردد و آسیب دیدگی وی چندان جدی نیست.

منبع:همشهری آنلاین

  • منبع خبر : همشهری آنلاین