راشفورد: این یک ناکامی بزرگ است
راشفورد: این یک ناکامی بزرگ است

مهاجم منچستر یونایتد از شکست برابر ویارئال در فینال لیگ اروپا ناراحت است و آن را یک ناکامی بزرگ دانست. به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از بی تی اسپورت، منچستر یونایتد با شکست برابر ویارئال در فینال لیگ اروپا یک فصل بدون جام دیگر را تجربه کرد. راشفورد بعد از بازی گفت: در […]

مهاجم منچستر یونایتد از شکست برابر ویارئال در فینال لیگ اروپا ناراحت است و آن را یک ناکامی بزرگ دانست.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از بی تی اسپورت، منچستر یونایتد با شکست برابر ویارئال در فینال لیگ اروپا یک فصل بدون جام دیگر را تجربه کرد.

راشفورد بعد از بازی گفت: در یک کلمه بگویم که این یک ناکامی است. سخت است آنچه را که رخ داد توضیح دهم. ما برای پیروزی به اینجا آمدیم. تلاش زیادی از خود نشان دادیم اما متاسفانه به قهرمانی دست پیدا نکردیم.

او ادامه داد: باید بر این ناکامی غلبه کرد و با آرامش به آینده فکر کرد. اشتباهاتی که مرتکب شدیم را بررسی می کنیم تا دوباره تکرار نشوند. نباید تسلیم شویم. این اصلا ممکن نیست. مردم بسیار درباره منچستر یونایتد صحبت می کنند اما من باید بگویم که انگیزه و تشنگی برای کسب جام کاملا در ما موجود است.

این بازیکن در پایان گفت: نشان دادیم که ما می توانیم راهی فینال رقابت های بزرگ شویم. در لیگ جزیره نایب قهرمان شدیم و اینجا هم دوم شدیم اما برای موفقیت باید قهرمان شد.

این برای چهارمین سال پیاپی است که منچستر یونایتد هیچ جامی را کسب نمی کند. آخرین باری که تیم جام کسب کرد به فصل 2016-2017 برمی گردد که تیم زیر نظر مورینیو قهرمانی در لیگ اروپا را بدست آورد.