رافت: لک گل‌های بدی خورده
رافت: لک گل‌های بدی خورده
مهاجم پیشین پرسپولیس می‌گوید تغییرات در خط دفاع به این تیم در طول فصل آسیب زد.

پایان رافت در گفت‌وگو با حاشیه ورزش ، درباره شرایط پرسپولیس پیش از بازی برابر سپاهان اظهار کرد: پرسپولیس متاسفانه گل زودهنگامی برابر ذوب‌آهن خورد و به بازیکنان شوک وارد شد و بعد برگرداندن بازی سخت شد. در ادامه بازی پرسپولیس بازی خوبی انجام داد و در نیمه دوم به بازی برگشت. کلا نیمه دوم در اختیار پرسپولیس بود و حملات زیادی انجام داد و فرصت‌های زیادی به دست آمد که به گل تبدیل نشد. پرسپولیس خیلی تلاش کرد بازی را به سود خود به پایان ببرد اما این اتفاق رخ نداد. الان هم چهار بازی باقی مانده و فرصت است که فاصله امتیاز با استقلال جبران شود.

او در ادامه گفت: دیدار برابر سپاهان هم سخت است. پرسپولیس در این بازی روی کاغذ میزبان است اما باید در سیرجان از سپاهان پذیرایی کند. هم برای سپاهان و هم برای پرسپولیس این موضوع سخت خواهد بود. الان هر دو تیم عملا میهمان هستند و در یک شهر دیگر بازی می‌کنند. پرسپولیس باید تلاش کند از شرایط میزبانی استفاده کند و بتواند سپاهان را ببرد. فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد باشیم چون هم پرسپولیس و هم سپاهان به دنبال برد خواهند بود و در گذشته هم بازی‌های این دو تیم جذاب بوده است. هم پرسپولیس و هم سپاهان تاکتیکی بازی می‌کنند و به همین خاطر از نظر فنی هم بازی خوبی خواهیم دید. پرسپولیس باید تواند از اتشباهات خط دفاع ساپاهان استفاده کند و بازی را ببرد.

رافت در ادامه درباره عملکرد خط دفاع پرسپولیس گفت: خط دفاع پرسپولیس شاهد تغییراتی زیادی بوده است. حضور بازیکنان جدید مثل فرشاد فرجی و علی نعمتی و ایجاد هماهنگی میان آن‌ها سخت بود. این بازیکنان باید بازی می‌کردند و به هماهنگی می‌رسیدند. ما در تمرینات نبودیم و نمی‌دانیم چرا مدافعان گاهی از شرایط بازی خارج می‌شدند. شاید مصدومیت و یا تاکتیک تیم باعث شده بود تغییرات زیاد در خط دفاع ایجاد شود. از طرف دیگر نبود هماهنگی در خطر دفاع به پرسپولیس آسیب زد و تیم نتوانست شادابی لازم را در خط دفاع داشته باشد. در سال‌های گذشته خط دفاع پرسپولیس بسیار خوب و فنی کار می‌کرد و آمار گل‌های خورده گویای این مساله است. البته در این فصل حامد لک گل‌های ساده‌ای را خورد که این موضوع هم شیرازه تیم را برهم می‌زد. در هر حال دروازه‌بان هم بخشی از دفاع تیم است. امیدواریم در چهار بازی آینده بازیکنان با تمرکز بالا کار کنند و با موفقیت بازی‌ها را به پایان ببرد.

او درباره شانس قهرمانی پرسپولیس هم گفت: در فوتبال هر چیزی ممکن است رخ بدهد. من امیدوارم اتفاقات خوب برای پرسپولیس رخ بدهد.