رامین رضاییان جواب محرمی را داد
رامین رضاییان جواب محرمی را داد
رقابت در سمت راست خط دفاعی تیم ملی به اوج خود رسیده است.

به گزارش حاشیه ورزش

امیر قلعه‌نویی خوشبخت است که دو مدافع راست سرحال و آماده دارد که صادق محرمی توانست فصل موفقی در دینامو زاگرب پشت سر بگذارد و قهرمانی لیگ یک کرواسی را تجربه کند و رامین رضاییان نیز بعد از یک سال درخشان در سپاهان می‌خواهد در تیم ملی جایگاهش را تثبیت کند.

رامین رضاییان پس از اینکه در دو دیدار متوالی تیم ملی ایران مقابل کنیا و افغانستان از ترکیب فاصله گرفته و حضور تعویضی در زمین داشت و البته موثر ظاهر شده بود، دیروز برابر افغانستان با بازی فیکس خود دوباره درخشید و توانست مثل بازی‌هایش برای سپاهان، برای تیم ملی هم پاس گل بدهد.

مدافع راست سپاهان که در دیدار تدارکاتی فروردین‌ماه مقابل کنیا با حضور تعویضی یک گل زده و یک پاس گل داده بود، در شرایطی در نخستین بازی کافا برابر افغانستان روی نیمکت نشست که صادق محرمی توانست با بازی ثابت خود یک پاس گل زیبا با نفوذ سریع از سمت راست زمین بدهد ولی رامین رضاییان دیروز جواب این لژیونر را داد.

رضاییان که ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان حضور داشت و برخلاف محرمی تعویض نشد، توانست پاس گل پنجم را که از میانه زمین ارسال شده بود، به سردار آزمون بدهد و با این عملکرد بازی را تمام کند.