رانگنیک به طور کامل از یونایتد جدا شد
رانگنیک به طور کامل از یونایتد جدا شد
سرمربی موقت آلمانی که قرار بود به عنوان مشاور در این باشگاه استخدام شود از این سمت کنار گذاشته و به طور کامل از یونایتد جدا شد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از تایمز، رالف رانگنیک در ابتدا به عنوان سرمربی موقت “شیاطین سرخ” منصوب شد و این تیم نتوانست نتایج خوبی کسب کند. قرار بود او بعد از پایان این فصل به مدت دو سال به عنوان مشاور فعالیت کند ولی اکنون مشخص شد این اتفاق رخ نخواهد داد و او به طور کامل از این باشگاه جدا شد.

مائوریسیو پوچتینو(پاری سن ژرمن)، برندان راجرز(لسترسیتی) و اریک تن هاخ (آژاکس آمستردام) گزینه‌های یونایتد برای هدایت این تیم بودند که در نهایت تن هاخ به عنوان سرمربی یونایتد انتخاب شد.

رانگنیک درباره جدایی از منچستریونایتد گفت: ما چند دیدار با مسئولان باشگاه داشتیم و سپس در چند روز گذشته به این نتیجه رسیدیم که بهتر است فقط روی کار اتریش تمرکز کنم و به همین دلیل قرارداد مشاوره را لغو کردیم. از این بابت بسیار خوشحالم. من می‌خواهم از منچستریونایتد برای همکاری که در این مدت داشتم تشکر کنم.

این مربی ۶۳ ساله جانشین فرانکو فودا در تیم ملی اتریش شد و قرار است هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

قرارداد این مربی با اتحادیه فوتبال اتریش دو ساله خواهد بود و او تا سال ۲۰۲۴ هدایت این تیم را بر عهده دارد.

اتریشی‌ها در پلی آف جام جهانی مقابل ولز شکست خوردند و حضور در جام جهانی را از دست دادند. بعد از این دیدار فودا جدایی خود را اعلام کرد. این مربی ۵۶ ساله حضور موفقیت آمیزی روی نیمکت اتریش نداشت و نتوانست این تیم را به جام جهانی برساند.

منچستریونایتد فصل را در رده ششم به پایان رساند تا جواز حضور در مرحله گروهی لیگ اروپا را به دست بیاورد و فصل بعد در لیگ قهرمانان نخواهد بود و همین ممکن است باعث جدایی خیلی از ستاره‌های این تیم شود.