راهی برای بازگشت کاراته به اوج؛ هروی در مسیر جدید
راهی برای بازگشت کاراته به اوج؛ هروی در مسیر جدید
کاراته ایران در حالی روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد که تا همین چند سال قبل به خصوص در بخش مردان شرایط بسیار ایده‌آلی داشت

به گزارش حاشیه ورزش نتایج کاراته ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو و سپس جهانی بوداپست چندان قابل قبول نبود و تفاوت زیادی با عملکرد آنها در سال‌های اخیر داشت.

در بخش مردان، تیم ایران در چند سال اخیر با هدایت شهرام هروی افتخارات زیادی را در مسابقات جهانی، قاره‌ای و حتی بازی‌های آسیایی و المپیک کسب کرده و به همین دلیل نتایج ۲ رویداد هانگژو و بوداپست چندان قابل هضم نبود که آن هم دلایلی دارد.

تیم ایران در چندسال گذشته بارها به مقام قهرمانی کومیته تیمی آسیا و جهان رسیده و در کومیته انفرادی نیز از المپیک گرفته تا مسابقات جهانی، قاره‌ای و بازی‌های آسیایی با رسیدن به مدال‌های زرین طلا، افتخار آفرین بوده است.

اکنون هروی که سابقه سرمربیگری در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف را دارد و چند سالی است در تیم ملی بزرگسالان نیز نفر اول کادر فنی است، مسیری را در پیش دارد که می‌تواند به خروج از بحران و بازگشت به دوران اوج ختم شود. البته اگر او و همکارانش بخواهند واقعیت‌ها را پذیرفته و در تیمشان تغییرات اساسی ایجاد کنند.

منبع :ایرنا

  • منبع خبر : ایرنا