رایزنی برای برگزاری بازی‌های تیم ملی بسکتبال با حضور تماشاگر
رایزنی برای برگزاری بازی‌های تیم ملی بسکتبال با حضور تماشاگر
وزیر ورزش و جوانان ایران در بازدید از اردوی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان گفت: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا دو بازی پیش روی در پنجره دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳ با حضور تماشاگران برگزار شود.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در این بازدید مهیار عسگریان سرپرست فدراسیون بسکتبال، مسعود قاسمی مدیر تیم‌های ملی و تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی حضور داشتند. مصطفی هاشمی و مسعود عماری سرمربی و سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان ضمن خیرمقدم به وزیر ورزش و جوانان حضور دکتر سجادی در اردوی تیم ملی را باعث دلگرمی اعضای تیم ملی دانستند.

همچنین مهدی کامرانی به عنوان کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان از وزیر ورزش و جوانان خواست تا نگاه ویژه‌ای به رشته بسکتبال در آستانه سه رویداد مهم کاپ آسیایی، جام جهانی ۲۰۲۳ و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ داشته باشند. کامرانی در ادامه از وزیر ورزش و جوانان خواهش کرد تا شرایط حضور تماشاچیان در بازی‌های پنجره دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ که در روزهای ۵ و ۸ اسفند ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد را فراهم کند که وزیر ورزش و جوانان هم قول رایزنی جهت حضور تماشاگران به صورت محدود در این دو بازی را داد.

دکتر حمید سجادی در جمع اعضای تیم ملی بسکتبال عنوان کرد: زمان دکتر طباطبایی نیز قرار بود خدمت شما برسیم اما قسمت نشد، خوشحالم که توانستم خدمت شما برسم و بگویم که ما هم در کنار شما هستیم و برای هرگونه حمایت مادی و معنوی در خدمت سرپرست فدراسیون بسکتبال و کادر فنی خواهیم بود. ان‌شاءالله که مسابقات خوبی با میزبانی کشورمان پیش‌رو داشته باشیم. برای حضور تماشاچیان ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا ان شاء الله بتوانیم دوستانمان را در ستاد مبارزه با کرونا قانع کنیم. قطعا این امر استانداردهایی دارد که شاید بتوانیم به صورت محدود این کار را انجام دهیم. سعی می‌کنیم این دو دیدار را از نزدیک تماشا کنیم، شما هم از بازی باکیفیت خودتان لذت ببرید.

وی افزود: امیدوارم در بازی‌های آسیایی چین که ۱۹ شهریور افتتاح خواهد شد موفق باشید، ۶ ماه بیشتر تا این رقابت‌ها باقی نمانده است. می‌دانیم که در ورزش شش ماه زمان زیادی نیست در این فرصت کم فقط می‌توان روی کیفیت عملکرد تیم کار کرد. افراد و تیم‌های قهرمان باید الان شرایط آمادگی لازم را داشته باشند و در ۶ ماه آینده فقط وضعیت آمادگی خود را بهبود ببخشند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ما هم سعی می‌کنیم به بهترین شکل ممکن در کنار شما باشیم، خواهش می‌کنم که نگران چیزی نباشید و به فدراسیون و وزارت ورزش اعتماد کنید. ما هم سعی می‌کنیم وظایف خودمان را انجام دهیم، شما تمریناتتان را به بهترین نحو دنبال کنید. ان‌شاءالله، کسالت، بیماری و آسیب سراغ هیچ کدام از اعضای تیم ملی نیاید و روی تمرینات خود تمرکز داشته باشید. ما هم آن چه که شایسته شما، فدراسیون و جمهوری اسلامی ایران است را ادای دین کنیم.

سجادی ضمن تماشای دقایقی از تمرینات ملی‌پوشان، از بازسازی‌های انجام شده در تالار بسکتبال آزادی اعم از سالن، رختکن‌ها و استراحتگاه تیم‌های ملی بازدید کرد و اظهار داشت: این تغییرات و بازسازی‌هایی که در مجموعه خوابگاه‌ها، سالن و دیگر قسمت‌های تالار بسکتبال آزادی در زمان ریاست دکتر طباطبایی در فدراسیون بسکتبال انجام شده، بسیار پسندیده و در شأن رشته بسکتبال است.