ربیعی: آلومینیوم در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته است/ خودمان‌ را برای بازی آماده کرده‌ایم
ربیعی: آلومینیوم در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته است/ خودمان‌ را برای بازی آماده کرده‌ایم
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید، تیمش برای مصاف با تیم آلومینیوم اراک آمادگی لازم را دارد.

به گزارش حاشیه ورزش، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان دیشب (جمعه، ۱۴ آبان) در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر آلومینیوم اراک در هفته چهارم رقابت‌های لیگ‌ برتر، اظهار کرد: به مردم اراک و باشگاه آلومینوم‌ ارادت دارم چون در آنجا کار کرده‌ام و خاطرات خوبی دارم. می‌دانم بازی مهمی را پیش رو داریم چون آلومینیوم در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته است. ما خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.
او درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش، گفت: ما چند بازیکن را به دلیل مختلف در اختیار نداریم و مجید علیاری را به علت مصدومیت نمی‌توانیم در اختیار داشته باشیم.
او درباره استادیومی که قرار است بازی تیمش در آنجا برگزار شود، خاطرنشان کرد: باید باشگاه پاسخگوی این مساله باشد اما فعلا در استادیوم سرچشمه شرایط نسبتا خوبی داریم. نواقصی این ورزشگاه داشت اما در ادامه برطرف شد. برای من زمین چمن مهم است چون کیفیت بازی به چمن مربوط است و این مساله برای تیم مقابل هم اهمیت دارد. زمین رفسنجان هم فعلا درحال تعمیر است و چمنش دارد درست می‌شود. ما تابع تصمیم باشگاه هستیم و هر وقت استادیوم رفسنجان درست شد، می‌توانیم به آنجا برویم.
دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶ روز شنبه(۱۵ آبان) در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه به قضاوت محمدحسین ترابیان مقابل هم قرار می‌گیرند.