ربیعی: از تراکتور پیشنهاد داشتم
ربیعی: از تراکتور پیشنهاد داشتم
محمد ربیعی بعد از پیروزی تیمش مقابل تراکتور می‌گوید در ابتدای فصل جاری تراکتور برای هدایت این تیم به او پیشنهاد داده بود.

به گزارش حاشیه ورزش

مس رفسنجان در زمین تراکتور با گل به خودی مدافع حریف به برتری یک بر صفر دست یافت. محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری گفت: بازی در مدار تاکتیکی جلو رفت و ۷۰ درصد برنامه‌هایم ۷۰ اجرا شد. درست است که حریف روی اشتباه فردی باخت اما هم ما هم تراکتور موقعیت های فراوانی در نیمه اول ایجاد کردیم اما در نیمه دوم بازی کمی از دستمان خارج شد اما باز هم می‌توانستیم از روی موقعیت دروازه تراکتور را باز کنیم.

بیشتر بخوانید
دومین باخت خمس با گل‌ به خودی/ مس در رده چهارم
بی‌دلیل نیست بهترین خط دفاعی لیگ را داریم
وی با اشاره به تعویض‌های تراکتور در این دیدار اظهار کرد: تعویض‌های تراکتور باکیفیت بودند. تا دقایق پایانی بازی خوب بود و معتقدم بازی در تبریز مقابل تراکتور دشوار است. کمتر موقعیت دادیم و بی‌دلیل بهترین خط دفاعی لیگ نشده‌ایم.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به شناخت تیمش از تراکتور افزود: ما نقطه قوت تراکتور را پیدا کرده بودیم و توپ را در یک سوم دفاعی نگه نداشتیم. حداقل در ۵ بازی با اشتباهات فاحش داوری متزلزل شده‌ایم و مس رفسنجان بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری کرده است. شناخت دقیقی از بازی داشتم و می‌خواستیم خط دفاعی تراکتور را به ضریب خطا برسانیم و با قطع توپ به ضدحمله سریع برسیم. ما از هر سه اشتباه دفاعی این تیم استفاده کردیم.

از تراکتور پیشنهاد داشتم
او در پاسخ به این سوال که آیا در پنجره پیش فصل از تراکتور پیشنهاد داشته یا نه، گفت: بله از تراکتور پیشنهاد داشتم.

ربیعی در ادامه به اهمیت این بازی اشاره کرد و گفت: در این گونه بازی‌ها باید ضریب اشتباهات تیم حریف را افزایش داد که این اتفاق را رقم زدیم.

سرمربی مس درباره حواشی نیمکت تیمش در طول بازی اظهار کرد: نیمکت مس رفسنجان جز آرامترین نیمکت‌ها است و اگر صدایی هم از نیمکت‌مان بیرون آمد، در بین صدای دلنشین تشویق پرشورها به زمین نرسید.

ربیعی به کیفیت بازی دو تیم اشاره کرد و ادامه داد: هر دوتیم از لحاظ کانتر پرسینگ قوی بودند و با توجه به اینکه بازیکنانمان کارت زرد گرفتند مقداری احتیاط کردیم.

او در پاسخ به این‌ سوال که آیا با این موضوع موافق هستید که تراکتور سه امتیاز را به شما تقدیم کرد؟ گفت: موافق نیستم و بازی پایاپای و تاکتیکی بود و توانستیم پیروز میدان شویم.