رتبه دوم سری آ دست نیافتنی مثل رتبه اول
رتبه دوم سری آ دست نیافتنی مثل رتبه اول
لاتزیو با پیروزی 3-0 مقابل اسپتزیا فاصله خود با رم را به 8 امتیاز افزایش داد.

به گزارش حاشیه ورزش

لاتزیو در چارچوب هفته سی‌ام سری آ میزبان اسپتزیا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 3-0 شکست داده و جایگاه دومی خود در جدول رده بندی را مستحکم کند.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که ساعاتی پیش از شروع مسابقه تیفوسی های لاتزیو خیابان های شهر میزبان را به آتش کشیده بودند. مائوریسیو ساری اولین گل خود را در دقیقه 36 توسط چیرو ایموبیله به ثمر رسید. ملی پوش ایتالیایی لاتزیو این گل را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد تا شمار گل های این فصل خود را دو رقمی کند.

میهمان با برتری یک گل راهی رختکن شد و نیمه دوم را با چهره ای تهاجمی شروع کرد تا خیلی زود به گل دوم نیز دست پیدا کند. این گل را اندرسون در دقیقه 52 به ثمر رساند و مارکوس آنتونیو، ستاره برزیلی لاتزیو نیز در آخرین دقیقه از بازی گل سوم تیمش را زد تا شاگردان ساری به پیروزی 3-0 دست یابند.

لاتزیو با این برد 61 امتیازی شد. این تیم در حال حاضر با یک بازی بیشتر، 13 امتیاز کمتر از ناپولی صدرنشین دارد اما در مقابل با ایجاد 8 امتیاز فاصله با رم رده سومی رتبه دومی خود را مستحکم کرده و به نظر نمی رسد دغدغه ای بابت کسب سهیمه فصل آینده چمپیونزلیگ داشته باشد.