رحمان رضایی: پرسپولیس در حد خودش نبود
رحمان رضایی: پرسپولیس در حد خودش نبود
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که در شرایط فعلی، فدراسیون فوتبال می‌تواند به گزینه داخلی هم فکر کند.

به گزارش حاشیه ورزش

رحمان رضایی، پیشکسوت فوتبال ایران و بازیکن سابق پرسپولیس پس از شکست سرخ‌پوشان مقابل سپاهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: بازی خوبی بود. در همان بیست دقیقه نیمه اول، پرسپولیس مقداری عقب‌نشینی کرد و عقب‌تر بازی کرد و سپاهان مسلط‌تر شد.

اخراج پریرا درست نبود
او افزود: پرسپولیس در نیمه دوم علی‌رغم این که ۱۰ نفره بود، بازی خوبی ارائه داد. البته من فکر می‌کنم آن صحنه کارت قرمز نداشت چرا که بازیکن سپاهان سرش را خیلی پایین آورد. داور می‌توانست کارت زرد دوم را ندهد اما بالاخره این هم اتفاقات بازی است. با این حال پرسپولیس با وجود ۱۰ نفره بودن صاحب بازی شد و موقعیت داشت. با همه این‌ها فکر می‌کنم پرسپولیس در حد و اندازه خودش خصوصا بازی هفته قبل با تراکتور نبود.

مدافع اسبق تیم‌ملی فوتبال درباره سرمربی آینده تیم‌ملی گفت: فدراسیون باید تصمیم بگیرد. من فکر می‌کنم در این فرصت کم، گزینه داخلی هم می‌تواند خوب باشد.

رحمان رضایی درباره ناکامی تیم ملی فوتبال جوانان در صعود به جام جهانی با شکست مقابل عراق بیان کرد: متاسفانه سال‌های سال است که فوتبال ایران در فوتبال پایه رنج می‌برد و نمی‌تواند در شان فوتبال ایران نتیجه بگیرد. باید رسیدگی بیشتری شود. با وجود این که تیم ملی بزرگسالان جزو سه تیم برتر آسیاست اما در پایه‌ها اینطور نیست. امیدوارم تدارک خوبی دیده شود تا جوانان ما در آسیا به حقشان برسند.

او در پایان درباره نحوه معرفی گزینه‌های نشستن روی نیمکت تیم‌ملی و روندی که فدراسیون فوتبال در این مسیر در پیش گرفته، توضیح داد: اتفاقات زیادی رخ داد و کاندیداهای زیادی اعلام شد که برخی از آن‌ها استعفا دادند. به نظرم قضاوت از بیرون ماجرا درست نیست چرا که به اتفاقات داخل فدراسیون اشراف نداریم.