رحمان عموزاد وارد ترکیب آسیایی تیم ملی شد
رحمان عموزاد وارد ترکیب آسیایی تیم ملی شد
بعد از مصدومیت پیمان بیابانی، با نظر کادر فنی، رحمان عموزاد در وزن 65 کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشتی آزاد آسیا روی تشک می‌رود.

به گزارش حاشیه ورزش

پیش از این قرار بود که پیمان بیابانی قهرمان کشور در این وزن به مسابقات قهرمانی آسیا 2023 اعزام شود که به دلیل مصدومیت از ناحیه دنده، عموزاد جایگزین وی شد.

بیابانی در مورد آسیب دیدگی خود گفت: “مدتی بود که از ناحیه دنده دچار شکستگی شده بودم و با توجه به اینکه برایم منافع کشتی کشورم بسیار با اهمیت است، این موضوع را با کادر فنی تیم ملی درمیان گذاشتم. پس از صبحت با کادر فنی، مقرر شد تا من تمریناتم را در اردو پیگیری کنم و در صورت بهبود آسیب دیدگی و توانایی کشتی گرفتن راهی قزاقستان شوم که متأسفانه پس از اینکه رقابت‌های رنکینگ مصر را از دست دادم، این آسیب دیدگی بهبود نیافت و در ادامه نیز نمی‌توانستم با این مصدومیت در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میدان بروم. با صلاحدید کادر فنی تمرینات سبک خود را پیگیری می‌کنم و ان‌شاءالله پس از بهبودی، طبق چرخه انتخابی کار خود را ادامه خواهم داد.”

رحمان عموزاد که سال گذشته به عنوان قهرمانی جهان رسیده، حالا باید بار دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا نیز خودش را محک بزند و کسب مدال طلای این مسابقات شاید به منزله قطعی شدن حضور او در ترکیب تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های جهانی هم باشد.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای 24 و 25 فروردین ماه در شهر آستانه قزاقستان برگزار می‌شود.