رحمتی: فوق العاده افتضاح بودیم
رحمتی: فوق العاده افتضاح بودیم
سرمربی آلومینیوم اراک از باشگاه تقاضا دارد هرچه زودتر تکلیف قرارداد بازیکنان را مشخص کند.

به گزارش “حاشیه ورزش”، سید مهدی رحمتی در نشست خبری بعد از‌ دیدار با پیکان گفت: ما می دانستیم با چه تیمی بازی داریم. تیم پیکان در پرس و بازپس گیری توپ و توپ سوم جز سه تیم اول ایران است. پایه و اساس بازی تیم پیکان بر اساس توپ گیری از تیم حریف و پرس شدیدی است که از بالا انجام می دهند.
او در مورد عملکرد آلومینیوم ادامه داد: از خود من تا بقیه امروز واقعا افتضاح بودیم. نه من و نه بازیکنان در حد و انتظار خودمان و چیزی که هوادران توقع داشتند و نسبت به بازی قبلی مان نبودیم اما با پرس سنگین پیکان عملا کار ما در نیامد و در پرس پیکان موقعیت های خوبی داشت. فکر می کنم ما هم دو سه موقعیت خوب داشتیم که داخل محوطه ۶ قدم بود  نتوانستیم استفاده کنیم.در کل باید به شما عزیزان بگویم که امروز فوق العاده افتضاح بودیم و خدا را شکر می کنیم که توانستیم یک امتیاز را از این بازی بگیریم.
رحمتی در مورد عدم تمرکز بازیکنانش و مشکلات مربوط به باشگاه عنوان کرد: سه روز دیگر می شود یکسال که من در خدمت شما و مردم خوب اراک و باشگاه آلومینیوم هستم. در این یکسال سعی کردیم که بک تیم با شخصیت بسازیم و از لحاظ نتیجه گیری به ثبات برسیم که شما عملا می بینید توانستیم تیمی متشکل از بازیکنان با شخصیت بسازیم و خودتان در رسانه های کشور می بینید که چگونه در مورد آلومینیوم صحبت می کنند. عملا من فکر میکنم نزدیک به دو ماه است که دارم به باشگاه گوشزد و خواهش می کنم کنار ما بیایند و از این تیم حمایت کنند. من فکر می کنم هیچ چیز در این باشگاه در حال حاضر درست نشده. از آقای محمدی واقعا تشکر می کنم که امروز ظهر قوت قلبی به من و بازیکنانم داد ولی عملا ما هیچ هدفی را برای سال بعد دنبال نمی کنیم. قرارداد خیلی از بازیکنان تمام شده است. ما یکسال زحمت کشیدیم و باشگاه آلومینیوم به این ها پول داده و این درست نیست که ۷ بازی مانده تا سال تمام شود ولی عملا بازیکن نمی داند چه کاره است و چه اتفاقی قرار است برایش بیفتد. هیچ کس پاسخ گو نیست. در باشگاه و  هیات مدیره باشگاه از آقای محمدی و الهی شکیب تقاضا می کنم هرچه زودتر به این نابسامانی سر و سامان بدهند که عملا ما هم بدانیم سال بعد قرار است چه اتفاقی بیفتد. سالیان گذشته شرایط این باشگاه را می دانید و اول فصل می گفتند مهدی رحمتی به هفته پنجم نمی رسد و برف اراک را نمی بیند ولی یک مربی توانسته یکسال اینجا بماند و کار کند. اگر برای سال بعد قرار است این تیم حفظ شود و ما این راه را ادامه بدهیم مسلما باید الان به فکر تمدید قرارداد بازیکنانمان باشیم و اگر قرار نیست این اتفاق بیفتد مثب سالیان قبل ادامه می دهیم.

  • نویسنده : شهرزاد طاهری