رسول کربکندی: ذخیره‌های ایران با انگیزه هستند
رسول کربکندی: ذخیره‌های ایران با انگیزه هستند
یک پیشکسوت فوتبال گفت: نتیجه دیدار ایران و کره جنوبی غیرقابل پیش‌بینی است اما نشد نداریم.

حاشیه ورزش : رسول کربکندی درباره تقابل تیم ملی بدون پنج بازیکن اصلی‌اش با کره جنوبی اظهار کرد: صعود هر دو تیم قطعی شده و با آرامش خیلی بیش‌تری بازی می‌کنند. نگران نیستند و همین مساله باعث می‌شود بازی بدون استرسی را شاهد باشیم. دو رقیب دیرینه با هم بازی دارند که همیشه دیدارهای دیدنی مقابل هم به نمایش گذاشتند و به همین دلیل دیدار ایران و کره جنوبی زیبا خواهد شد.

او ادامه داد: ما می‌توانیم در این بازی موفق شویم چون با وجود غیبت برخی از بازیکنان مهره‌هایی را داریم که جایگزین خوبیند و انگیزه خوبی برای بازی کردن دارند چون فرصت برای آن‌ها مهیا شده است. البته کره جنوبی در خانه‌اش بازی می‌کند و می‌آید تا سابقه خوبی برای خودش درست کند. نتیجه غیرقابل پیش‌بینی است اما نشد نداریم. اگر روز خوبی خط دفاعی و دروازه‌بان‌مان باشد، می‌توانیم بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

این پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که ” بازیکنان گل‌زن خوبی داریم” گفت: نقش مدافعان ما در این بازی بسیار مهم است. هر دو تیم برای سابقه خودشان سعی می‌کنند نتیجه بهتری را کسب کنند. در مجموع بازی بسیار حساسی است و طبیعی است که آن‌ها به دنبال پیروزی در این بازی هستند. شدیدا برای کره‌ای‌ها مهم است این بازی را پیروز شوند و انگیزه بسیار بالایی دارند.

او درباره جام جهانی پیش‌رو بیان کرد: در گذشته با آقای کی‌روش ساختار دفاعی خوبی داشتیم. سرمربی وقت تیم ملی ساختاری را در تیم ملی ایجاد کرد که مقابل تیم‌های بزرگ دنیا نتایج آبرومندی کسب کنیم اما اکنون این شرایط را در تیم ملی نمی‌بینم. ما مهاجمان خیلی خوبی داریم اما اگر می‌خواهیم موفق شویم، در درجه اول باید خوب دفاع کنیم. این کار را در تیم ملی نمی‌بینیم. این‌که اسکوچیچ آمد و گفت دفاعی بازی نمی‌کنیم، بسیار تفکر غلطی است و این مساله در جام جهانی به ما ضربه می‌زند.