رسول کربکندی: فوتبالیست بودن نمی‌تواند به ماجدی کمک کند
رسول کربکندی: فوتبالیست بودن نمی‌تواند به ماجدی کمک کند
یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید برکناری عزیزی خادم وجهه بین المللی فدراسیون فوتبال را تحت تاثیر قرار داد و این باعث می‌شود فوتبال ایران اعتبار خود را از دست بدهد.

حاشیه ورزش : رسول کربکندی درباره انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: او فوتبالیست خوبی بود و همه مدارج فوتبال را طی کرده است اما به نظر من رییس فدراسیون باید برخی وابستگی‌ها و ارتباطات با مسئولان عالی کشور هم داشته باشد چون فدراسیون اکنون در آستانه جام جهانی به هزینه زیادی برای آماده سازی نیاز دارد. من نمی‌دانم آقای ماجدی چقدر می‌تواند از ارتباطاتش در راستای گرفتن امکانات برای تیم ملی استفاده کند.

او ادامه داد: صرفا فوتبالیست بودن نمی‌تواند کمک کند. این اتفاقات در دنیا کمتر پیش می‌آید که یک رییس فدراسیون را می‌آوریم و بعد آن را عزل می‌کنیم. ای کاش ابتدا جایگاه و رزومه یک شخص را بررسی می‌کردند. هنوز یک سال نشده که با هیات رییسه اختلاف پیدا کرد و این برکناری وجهه بین المللی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود فوتبال ایران اعتبار خود را از دست بدهد.

این پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که تخصص، مدیریت و رابطه بحث‌های مهمی است که یک رییس فدراسیون برای موفقیت باید داشته باشد، گفت: به طور مثال صفایی فراهانی فوتبالی نبود اما موفق‌ترین رییس فدراسوین فوتبال ما بود چون مدیر بود و وابستگی‌اش به دولت بسیار می‌توانست به مسائل مالی و امکانات به فوتبال ما کمک کند. به نظر من فقط فوتبالی بودن دلیلی بر موفقیت فوتبال نیست.

او اضافه کرد: ممکن است این اتفاقات به تیم ملی ضربه بزند چون سرپرست تا می‌آید جا بیفتد انتخابات صورت می‌گیرد و این‌ها باعث می‌شود زمان را از دست بدهیم. درست است که به جام جهانی صعود کرده‌ایم اما نباید به اعتبار فوتبالمان ضربه بزنیم. باید زودتر همه چیز را جمع و جور کنند و اگر نتوانند همه چیز را به شرایط عادی برگردانند، فوتبال ایران لطمه‌های بیشتری می‌خورد.