رضایت سرمربی النصر از تساوی برابر پرسپولیس
رضایت سرمربی النصر از تساوی برابر پرسپولیس
سرمربی پرتغالی النصر به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از تساوی برابر پرسپولیس پرداخت

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از الشرق الاوسط، دیدار پرسپولیس و النصر در هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برنده نداشت. این بازی که به میزبانی النصر برگزار شد در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

النصر در حالی در این بازی به تساوی رسید که در همان دقایق ابتدایی ۱۰ نفره شد. با این حال دروازه خود را بسته نگه داشت.

کاسترو، سرمربی النصر در نشست خبری بعد از بازی گفت: در حقیقت بعد از ۱۰ نفره شدن بازی را اداره کردیم. نسبت به دیدارهای قبلی النصر فرصت‌های کمتری داشت. بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. متاسفانه در این بازی ما ۱۰ نفره شدیم و این باعث شد تا بازیکنان تلاش مضاعفی از خود نشان دهند.

از این نتیجه راضی هستم

او ادامه داد: نباید فراموش کرد که تیم ما در دقایق نخستین ۱۰ نفره شد. باوجود یک بازیکن کمتر من از نتیجه و عملکرد بازیکنان راضی و خوشحال هستیم. تنها چیزی که من به آن فکر می کنم کار کردن است. اصلا به دنبال مقایسه کردن خود با مربی دیگری نیستم. تنها می‌خواهم کار خود را به درستی انجام دهم و از بازیکنانم دفاع و حمایت کنم.

سرمربی النصر درباره روند خیره کننده تیمش در بازی های اخیر گفت: ما در ۲۰ بازی اخیر ۱۸ پیروزی به دست آورده‌ایم و تنها دو بار متوقف شده‌ایم. این بیانگر تلاش، شجاعت و احترام النصر است. بازیکنان راه موفقیت را یاد گرفته‌اند و به خوبی می‌دانند که باید بعد از هر بازی بلافاصله خود را آماده دیدار بعدی کنند.

کاسترو در پایان درباره آسیب دیدگی کریستیانو رونالدو هم گفت: کادر پزشکی در  حال بررسی مصدومیت رونالدو است. او روند درمان را پشت سر می گذارد و آماده دیدار بعدی خواهد شد.

النصر با تساوی برابر پرسپولیس ۱۳ امتیازی شد و صعودش را به عنوان تیم نخست به دور بعد قطعی کرد. این  درحالی است که پرسپولیس با ۸ امتیاز باید امیدوار به پیروزی برابر الدحیل و صعود به دور بعد باشد.

  • منبع خبر : ایسنا