رضایت مدیران بارسا از لاپورتا: کارت عالی بود!
رضایت مدیران بارسا از لاپورتا: کارت عالی بود!
اظهارات خوان لاپورتا، رییس بارسلونا، در نشست خبری روز گذشته رضایت خاطر مدیران این باشگاه را به همراه داشته است.

لاپورتا روز گذشته در نشست خبری‌اش شرکت کرد و برای اولین بار به مسائل پیرامون رابطه این باشگاه و انریکز نگریرا واکنش نشان داد.

رییس باشگاه بارسلونا در این نشست به صورت کامل رابطه این باشگاه و پرداخت‌هایی که از سوی آنها به نایب رییس سابقه کمیته داوران انجام شده را شرح داد و دلایل آنها را نیز با ارائه چند سند و گزارش داوری توضیح داد.

او همچنین به شدت از باشگاه رئال مادرید و همچنین خاویر تباس، رییس لالیگا، به خاطر رفتارها و اتهاماتی که به بارسلونا وارد کرده بودند انتقاد کرد و حالا به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه کاملا از اظهارات او در این زمینه راضی هستند.

کادنا کوپه خبر داده که آنها معتقد هستند که اولین واکنش عمومی و علنی آنها به پرونده نگریرا که جنجال بسیاری را پیرامون این باشگاه به وجود آورده بسیار درست و حساب شده بوده و به نوعی بی‌گناهی این باشگاه را به اثبات رسانده است.

گفته می‌شود که مدیران بارسا به لاپورتا اطلاع داده‌اند که توانسته به خوبی از این باشگاه و ارزش‌های آن دفاع کند و این موضوع می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در نتایج دادگاه و همچنین افکار عمومی برای این باشگاه داشته باشد و در واقع جنجال پیرامون این موضوع را از بین برده است.