رضایت گالتیه از نیمار
رضایت گالتیه از نیمار
سرمربی پاری سن ژرمن از عملکرد نیمار در فصل جاری لیگ فرانسه ابراز رضایت کرد و روزهای خوبی را برای این بازیکن پیش بینی کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اکیپ، نیمار در فصل جاری لیگ فرانسه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و چه از نظر گلزنی و چه از نظر پاس گل بهترین عملکرد را در بین همه بازیکنان داشته است.

در تابستان سال جاری گمانه زنی های زیادی درباره جدایی نیمار از تیم وجود داشت اما گالتیه با جدایی این بازیکن مخالفت کرد.

نیمار در سه بازی که برای پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه به میدان رفته موفق به زدن ۵ گل شده است تا در صدر جدول بهترین گلزنان قرار گیرد.

کریستف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن به ستایش از این بازیکن برزیلی پرداخت و گفت: نیمار فصل را استثنایی آغاز کرده است. او هم از نظر گلزنی و هم پاس گل دادن بسیار خوب بوده است. اگر نیمار به همین روال ادامه دهد قطعا هم در گلزنی و هم پاس گل یک رکورد جدید را در لیگ فرانسه به ثبت خواهد رساند.

او ادامه داد: نیمار در گلزنی بسیار خوب بوده است و نشان می دهد که یک گلزن قهار است اما او روحیه ایثار و فداکاری را دارد و به هم تیمی هایش پاس گل می دهد. نیمار اگر شرایط هم تیمی اش را بهتر از خودش ببیند به او پاس می دهد و این روحیه ایثار او را نشان می دهد.

گالتیه در پایان درباره گروه تیمش در لیگ قهرمانان اروپا گفت: گروه خوبی است. گروهای هستند که سخت تر از گروه ما هستند و البته قرعه آسان‌تر هم وجود دارد. به هر حال درلیگ قهرمانان اروپا شرایط متفاوت است و هیچ بازی آسانی وجود ندارد.

پاری سن ژرمن در گروه هشتم لیگ قهرمانان اروپا باید با تیم های یوونتوس، بنفیکا و مکابی رقابت کنند.