رضا عنایتی: هدف ما بقا در لیگ برتر است
رضا عنایتی: هدف ما بقا در لیگ برتر است
سرمربی هوادار، هدف تیمش را ماندن در رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار بعد از ظهر روز جمعه در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی مقابل مس رفسنجان داریم. مس رفسنجان فکر می‌کنم به لحاظ امکاناتی، یکی از تیم های خوب لیگ برتر است. این تیم به لحاظ فنی و مهره‌ هم شرایط خوبی دارد و آقای گل و آقای پاس گل لیگ در این تیم حضور دارند و ما باید مقابل این تیم خیلی با هوش باشیم و شرایط خوبی را در بازی ایجاد کنیم. ما صحبت‌های لازم را با بازیکنان انجام دادیم و امیدوارم در این بازی بتوانیم عملکرد خوبی از خودمان برجای بگذاریم. ما لشگری از محروم و مصدوم داریم که در بازی مقابل آلومینیوم به وجود آمدند اما بازیکنان حاضر تیم ما از کیفیتی خوبی برخوردار هستند. در حال حاضر جواد محمدی، محمد حسینی، محمد میری، امیرحسین پورمحمد، مهرداد بشاگردی و فرزاد جعفری بازیکنان غایب تیم ما هستند.

او درباره اعتصاب بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد: ما به این مساله مثبت نگاه می‌کنیم. من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بی‌ادعاترین هستند این مشکل درون خانوادگی حل خواهد شد و مدیریت به دنبال تامین منابع مالی هستند و این‌ها باعث نمی‌شود که ما از هدف خود دور شویم و امیدوارم با درایت مالکیت و مدیریت این مشکلات حل شود. من نمی‌خواهم در این موارد زیاد صحبت کنم. این اتفاق برای من غافلگیرکننده بود و تمرین روز گذشته تیم هم تحت الشعاع این مساله قرار گرفت و بازیکنان هم‌قسم شدند که بتوانند این بازی را به دور این حواشی با موفقیت پشت سر بگذارند.

عنایتی درباره روند امتیازگیری تیمش گفت: ما روند خوبی در امتیازگیری داشتیم. ما در نیم‌فصل اول هم بازی‌های خوبی انجام دادیم اما شاید به خاطر کم‌تجربگی نتوانستیم خوب عمل کنیم امتیاز بگیریم اما در نیم فصل دوم تجربه‌ها بیشتر شد و امتیازات جمع شد. ما الان ۹ فینال در پیش داریم و نباید به امتیازات جمع شده دل‌مان را خوش کنیم. دغدغه من مشکلات اخیر تیم بود و امیدوارم با حل مشکلات بتوانیم نتایج مورد نظر را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره آینده تیمش نیز خاطرنشان کرد: برای اینکه یک اتفاقی رقم بخورد، باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت بگیرد. ما در این فصل می‌خواهیم برای هوادار یک شخصیتی شکل دهیم و در لیگ برتر بمانیم و اگر ما در تیم حضور داشته باشیم، می‌خواهیم در سال‌های بعد برنامه‌های دیگری داشته باشیم. ما تمام توان خود را برای موفقیت به کار ببریم.

او درباره حذف و استقلال و پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و اینکه گفته می‌شود این مساله با دستور شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس وقت فدراسیون فوتبال صورت گرفته است، گفت: من نباید در این رابطه صحبت کنم چون اگر فردی اطلاعاتش ناقص باشد و بخواهد حرف بزند، ممکن است حاشیه‌های خاصی را ایجاد کند. امیدوارم هر چیزی که به خیر و صلاح فوتبال ماست، رقم بخورد. ما اگر ادعای حرفه‌ای شدن داریم باید بیشتر از این‌ها تلاش کنیم. تیم های‌ما در لیگ برتر از آماتور هم پایین‌تر هستند و ما امکانات اولیه را هم نداریم و امیدوارم کسانی در فدراسیون می‌آیند با برنامه بیایند و فوتبال را به صورت حرفه‌ای پیش ببریم.